
Joanna Jędrzejczyk działa bardzo aktywnie w mediach społecznościowych. Dziś w serwisie Instagram śledzi ją blisko 2 miliony osób.
Była mistrzyni UFC nie tylko często komunikuje się ze swoimi fanami, ale również często wstawia w mediach społecznościowych posty reklamujące różne produkty. W rozmowie dla serwisu Jastrząb Post Joanna została zapytana o zarobki jakie przynosi jej reklama na Instagramie.
– Jeżeli chodzi o media czy Instagram, to jest taki dodatek i ja bardzo często te pieniądze przeznaczam na cele charytatywne i to jest najważniejsze.
Joanna dodała też, że jej głównym źródłem dochodu są walki.
– Wiele osób myśli, że poszłam do programu „Dance, Dance, Dance”, aby zarobić pieniądze, ale tak nie jest. Ja swoje pieniądze zarabiam na walkach, bo 18 lat jestem w tym biznesie. Prowadzę swoją działalność, jestem częścią wielu projektów, inwestycji, spółek.
Niedawno Dana White, szef UFC, odniósł się do sprawy tego jak Joanna radzi sobie poza oktagonem UFC i w rozmowie dla BT Sport powiedział:
– Joanna Jędrzejczyk zarobiła ogromne pieniądze. Mówi, że wróci jak dostanie kolejną walkę o pas, a teraz świetnie się bawi i zarabia góry pieniędzy poza klatką, robi różne rzeczy i bardzo mi się to podoba.
Joanna Jędrzejczyk jest osobą bardzo aktywną. Poza sportem działa również prężnie w biznesie. Co rusz bierze udział w nowych projektach sponsoringowych, medialnych i biznesowych właśnie.
Joanna Jędrzejczyk walczy dla UFC od roku 2014. W tym czasie stoczyła 14 pojedynków i wywalczyła mistrzowski pas wagi słomkowej. W ostatnim pojedynku przegrała na punkty z mistrzynią Weili Zhang, ale starcie to były niezwykle emocjonujące i wyrównane. Teraz Asia przebywa w Polsce, a powrót do oktagonu planuje w drugiej połowie tego roku.
0 komentarzy