Patronat medialny

10 września 2021

Babilon MMA

Artur Gwóźdź, szef grupy menadżerskiej Artnox Fight Sport i matchmaker organizacji Babilon MMA, zapowiedział, że marka Babilon będzie stawiać na to, aby być kuźnią młodych talentów, które docelowo będę trafiać do innych dużych organizacji.

Marka Babilon MMA funkcjonuje na polskim rynku od roku 2017. Do dziś pod skrzydłami tej organizacji przygotowano 23 gale. Artur Gwóźdź, matchmaker organizacji Babilon MMA, zapowiedział w programie Oktagon Live, że chce, aby marka Babilon była miejscem rodzenia i promowania nowych talentów.

– Wchodząc do Babilonu chciałem prowadzić sprawy tak, aby budować młode talenty i windować je w górę – stwierdził Gwóźdź. – Nas nie będzie stać potem jako Babilon na to, żeby utrzymywać zawodników za duże pieniądze w naszej federacji. Babilon przede wszystkim ma być trampoliną do takich organizacji jak UFC i KSW.

Artur Gwódź dodał również, że zależy mu na tym, aby zawodnicy mogli łatwo przechodzić pod skrzydła innych marek, oczywiście w porozumieniu z Babilonem.

– Będziemy otwarci na takie sytuacje, żeby zawodników nie blokować. Przede wszystkim natomiast chcemy dawać im szansę rozwoju. (…) Od nowego rozdania Babilonu będę robił dwie walki półzawodowego, żeby dawać szansę młodym chłopakom.

Najbliższa gala Babilon MMA odbędzie się już w sobotę 11 września w Żyrardowie. W walce wieczoru Babilon MMA 24 Piotr Niedzielski stanie do starcia o mistrzowski pas wagi lekkie i zmierzy się w niej z Ivanem Vulchinem.

0 komentarzy