Patronat medialny

8 marca 2021

Jak informuje telewizja Polsat, mistrzowska walka Jana Błachowicza, która odbyła się w nocy z soboty na niedzielę, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem widzów.

Według danych Nielsen Audience Measurement w trakcie starcia Polaka Polsat Sport był drugą najchętniej oglądaną stacją spośród wszystkich dostępnych w Polsce. Z kolei w tak zwanej grupie komercyjnej, najatrakcyjniejszej dla reklamodawców, Polsat Sport pokonał wszystkie kanały, w tym także te dostępne w naziemnej telewizji cyfrowej.

Gala UFC 259 z walką wieczoru Jan Błachowicz vs Israel Adesanya odbyła się w nocy z soboty na niedzielę w Las Vegas. Mimo dużej różnicy czasu między Polską i Stanami Zjednoczonymi, wydarzenie to zelektryzowało polskich telewidzów i fanów MMA. W momencie wejścia Polaka do oktagonu ponad 10% wszystkich widzów w wieku 16-49 lat oglądało Polsat Sport, co dało stacji tytuł niekwestionowanego lidera oglądalności. W zestawieniu wszystkich widzów – niezależnie od grupy wiekowej, miejsca zamieszkania czy zainteresowań – Polsat Sport zajął drugie miejsce w całej Polsce, zostawiając daleko w tyle nie tylko inne kanały sportowe, ale także stacje ogólnotematyczne, dysponujące dużo większym zasięgiem technicznym wynikającym z dostępności w systemie naziemnej telewizji cyfrowej.

O bardziej dokładnych wynikach poinformował dziś za pośrednictwem mediów społecznościowych Andrzej Kostyra.

Jan Błachowicz został mistrzem organizacji UFC w wadze półciężkiej we wrześniu 2020 roku, po widowiskowym nokaucie na Dominicku Reyesie. Po półrocznej przerwie „Cieszyński Książe” wrócił do oktagonu, by po raz pierwszy bronić mistrzowskiego pasa w starciu z Israelem Adesanyą. Nigeryjczyk to czempion kategorii średniej UFC i jedna z największych gwiazd całej organizacji. Adesanya do czasu pojedynku z Błachowiczem szczycił się mianem niepokonanego. Jan Błachowicz to drugi polski mistrz Ultimate Fighting Championship. Przed nim posiadaczką pasa największej organizacji MMA na świecie była Joanna Jędrzejczyk.

 

0 komentarzy