XTB sponsorem strategicznym gal KSW

In Marketing, Sponsoring On

XTB nawiązało współpracę z KSW, jedną z największych organizacji mieszanych sztuk walki na świecie, w ramach której zostanie sponsorem strategicznym gal KSW w 2022 roku.

XTB będzie obecne na galach KSW, w materiałach promocyjnych oraz w podsumowaniach sponsorowanych wydarzeń. XTB chcę podkreślić, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dostępne dla każdego, dostarczając swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji, codzienne analizy rynkowe, a także liczne materiały edukacyjne.

XTB jest jednym z największych polskich fintechów oferującym aplikację xStation, która zapewnia inwestorom indywidualnym szybki i łatwy dostęp do rynków finansowych z całego świata. Aplikacja daje dostęp do ponad 5 tys. instrumentów finansowych począwszy od akcji spółek z najważniejszych giełd świata, w które można inwestować bez prowizji do 100 tys. euro miesięcznie, poprzez kontrakty CFD na surowce, waluty, indeksy czy kryptowaluty aż po fundusze ETF. XTB działa na 13 rynkach na całym świecie i obsługuje ponad 445 tys. klientów.

– Podejście do inwestowania w ostatnich latach bardzo się zmieniło i widzimy dynamiczny rozwój w świecie inwestycji. Jako nowoczesna firma, chcemy być istotnym uczestnikiem tej zmiany. Dlatego zdecydowaliśmy się na działania, które pozwalają na zbudowanie świadomości marki i aplikacji inwestycyjnej XTB w nowych grupach docelowych. Jestem przekonany, że pozycja jaką wypracowała sobie przez ostatnie lata organizacja KSW pozwoli nam zrealizować zamierzone cele i jestem bardzo podekscytowani rozpoczęciem tej współpracy – mówi Omar Arnaout, CEO XTB.

To kolejne działanie promocyjne XTB skupiające się na budowanie wizerunku marki jako jednego z największych brokerów w Europie oraz kolejne działanie skupiające się dookoła mieszanych sportów walki. W styczniu 2022 roku firma zaprezentowała serię spotów z udziałem jednej z najbardziej utytułowanych zawodniczek MMA, Joanny Jędrzejczyk.

– KSW od zawsze bardzo uważnie dobierało swoich strategicznych partnerów. Uważam, że alians pomiędzy naszymi markami jest uzasadnionym i mądrym wyborem oraz okaże się doskonałą inwestycją. Dwie wiodące, stabilne marki ruszają razem w ekscytującą podróż ku wspólnemu celowi – dodaje Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

You may also read!

UFC 276 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 276: Adesanya

Read More...
mateusz gamrot

“Przez dwa dni musiałem łykać tabletki przeciwbólowe” – Gamrot o ostatniej walce

Mateusz Gamrot. Fot. instagram.com/mateusz_gamrot Tuż po swojej ostatniej walce Mateusz Gamrot przechodził trudne chwile związane z

Read More...
joanna jędrzejczyk

Jędrzejczyk: “Będę chciała pomagać polskim zawodnikom dostać się do UFC”

Joanna Jędrzejczyk Fot. instagram.com/joannajedrzejczyk Joanna Jędrzejczyk, była mistrzyni UFC, po zakończeniu sportowej kariery chciałaby pomagać polskim

Read More...

Mobile Sliding Menu