Organizacja UFC z własnymi tokenami w Socios

In Biznes, Finanse On
- Updated

Organizacja UFC ogłosiła, że już tego lata zacznie działać w aplikacji Socios.com, która umożliwia fanom zakup specjalnych tokenów pozwalających wpływać np. na decyzje dotyczące ulubionej drużyny sportowej czy takiej marki jak UFC.

Do serwisu Socios niedawno dołączyła organizacja Professional Fighters League, ale działają w niej również duże kluby piłkarskie takie jak: FC Barcelona, Juventus, AC Milan, Paris Saint-Germain, AS Roma czy Legia Warszawa.

Fani w aplikacji mogą kupować tzw. tokeny – żetony fanów. Aby móc je zakupić najpierw jednak należy pozyskać Chiliz, oficjalną walutę aplikacji, którą działa w oparciu o technologię blockchain.

Dzięki posiadanym żetonom fanów kibice zyskają dostęp unikatowych treści, różnych głosowań (1 token uprawnia do oddania jednego głosu w ankiecie), nagród VIP, promocje, gier i konkursów.

Maksymalna limit tokenów UFC ma wynosić 20 milionów.

Zaraz po uruchomieniu swoich tokenów organizacja Professional Fighters League sprzedała ich 300 tysięcy, każdy po 2 dolary. Dziś wartość pojedynczego tokena to 3,66 dolara.

You may also read!

ppv ufc 259

Majątek szefa UFC wśród dziesięciu najbardziej interesujących

Majątek najbogatszych przedsiębiorców na świecie wzbudza spore zainteresowanie. Wśród osób, o których majątku internauci najczęściej poszukują informacji w sieci

Read More...

Artur Sowiński: “Menadżerka to będzie przygoda na lata”

Artur Sowiński, który walczy w MMA od roku 2007, dopiero w 8 lat od rozpoczęcia kariery mógł  w całości

Read More...

“Chętnie bym to zobaczył” – Krzysztof Soszyński o MMA na igrzyskach

  O wejściu mieszanych sztuk walki do rodziny sportów olimpijskich mówi się od dawna, ale cały czas nie wiadomo czy

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu