Sierpniowa gala UFC 252, która odbyła się w hali Apex, w Las Vegas, była pierwszym dużym wydarzenie od czasu powrotu marki z Abu Zabi, gdzie organizowano gale przez cały lipiec. Tradycyjnie podczas tego wydarzenia w oktagonie UFC można było zobaczyć sporo marek reklamujących się na macie lub obiciach samej klatki.
W oktagonie po raz pierwszy pojawiła się reklama Trojan Condoms. Marka prezerwatyw przy okazji pojawienia się w klatce postanowiła wykorzystać jako hasło reklamowe sentencję “chrońcie się przez cały czas”, kierowaną przez niektórych sędziów MMA do zawodników przed rozpoczęciem walki.
Tuż przed nadchodzącą galą UFC 254, w trakcie której dojdzie do mistrzowskiego boju pomiędzy Justinem Gaethje i Khabibem Nurmagomedovem, marka Trojan ponownie ujawniła się w świecie MMA. Tym razem to Justin Gaethje zareklamował ją w swoich mediach społecznościowych pisząc:
– Chronię siebie w oktagonie, a poza nim zabezpiecza mnie Trojan Condoms. #ProtectYourselfAtAllTimes #TrojanCondoms #UFC254.
Wygląda więc na to, że Justin Gaethje został ambasadorem marki prezerwatyw. Na razie nie wiadomo czy jest to współpraca stała, czy może jednorazowa akcja związana z nadchodzącą galą UFC 254, która odbędzie się w 24 października.