Polacy chętnie korzystają z zakładów bukmacherskich

In Badania, Biznes On

Bellator ogólne kibice fani zakładów bukmacherskich

Rynek bukmacherski w Polsce ma się bardzo dobrze. Największe zakłady bukmacherskie – STS Zakłady Bukmacherskie oraz Fortuna Zakłady Bukmacherskie – mają swoje miejsce wśród najbardziej rozpoznawalnych sponsorów piłki nożnej, najczęściej obstawianej dyscypliny i jednocześnie najpopularniejszej dyscypliny sportu w naszym kraju. Fortuna w tym roku podpisała również umowę o współpracy z organizacją KSW. Wcześniej największe polska marka MMA działała wspólnie z STS.

Zakładami bukmacherskimi najbardziej zainteresowani są mężczyźni w wieku 25-34 lat – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.

Zakłady bukmacherskie, zarówno w wersji stacjonarnej jak i online’owej, to po Lotto i loteriach najpopularniejsza forma gier hazardowych w Polsce, głównie wśród mężczyzn w wieku 25-34 lat. 13% z nich obstawia zakłady online, a 10% w punktach stacjonarnych.

Zdecydowanie najbardziej znani i wybierani wśród bukmacherów są dwaj gracze: STS Zakłady Bukmacherskie oraz Fortuna Zakłady Bukmacherskie.

Najczęściej wybierani bukmacherzy w Polsce:

  1. STS – 52%
  2. Fortuna – 51%
  3. Totolotek – 22%
  4. forBet – 17%
  5. Betclic – 16%
  6. LV Bet – 14%
  7. eTOTO – 14%
  8. eWinner – 9%
  9. Betfan – 8%
  10. Superbet – 5%
  11. BetX – 5%

Najczęściej obstawianą dyscypliną sportową jest piłka nożna. Na drugim miejscu znajduje się siatkówka, którą obstawiana jest jednak znacznie rzadziej. Sporty walki nie znalazły się w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Najczęściej obstawiane dyscypliny sportowe:

  1. piłka nożna – 81%
  2. siatkówka – 35%
  3. koszykówka – 31%
  4. piłka ręczna – 25%
  5. skoki narciarskie – 24%
  6. tenis ziemny – 24%
  7. hokej na lodzie – 21%
  8. żużel – 16%
  9. tenis stołowy – 11%
  10. Formuła 1 – 11%

Badanie nt. bukmacherów zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na panelu ePanel.pl w czerwcu, próba N=1021. W badaniu wzięli udział Polacy wieku 18-65 lat, próba była reprezentatywna ze względu na wiek, wykształcenie, region zamieszkania i wielkość miejscowości.

Sponsoring Monitor to największe kompleksowe badanie na temat sponsoringu w sporcie i kulturze w Polsce. Realizowane przez ARC Rynek i Opinia od kilkunastu lat, pozwala na obserwowanie trendów w powyższych obszarach.  Badanie Sponsoring Monitor 2019 było realizowane w trybie ciągłym w ramach comiesięcznych fal metodą ankiet internetowych (CAWI). Badanie CATI (N=1507) zostało zrealizowane w trzech falach: maj, wrzesień i grudzień 2019 r. Badanie CAWI (N=3671): było realizowane w trybie ciągłym w ramach comiesięcznych fal.  Struktura próby odzwierciedla strukturę populacji Polski ze względu na: płeć, wiek, województwo i wielkość miejscowości zamieszkania.

źródło: ARC Rynek i Opinia

You may also read!

patryk kaczmarczyk

„Najdroższy wyjazd w życiu” – Kaczmarczyk o obozie w USA

Patryk Kaczmarczyk. Fot. KSW Patryk Kaczmarczyk szykuje się do walki o tymczasowy pas wagi piórkowej. Polak

Read More...
almma

ALMMA 241 Lądek Zdrój

Amatorska Liga MMA wraca z kolejnym wydarzeniem, które odbędzie się na Dolnym Śląsku. 20 kwietnia 2024 r. zapraszamy do Lądka

Read More...

UFC 300: Pereira vs Hill – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 300: Pereira

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu