W miniony weekend organizacja UFC przygotowała galę UFC 252, która odbyła się w hali Apex, w Las Vegas. Wydarzenie to było pierwszą, dużą, numerowaną galą od czasu powrotu marki z Abu Zabi, gdzie organizowano gale przez cały lipiec.
Podczas minionego wydarzenia w oktagonie UFC można było zobaczyć sporo marek reklamujących się na macie lub obiciach samej klatki. Większość z nich, Monster Energy, Body Armor, Toyo Tires, Modelo, DraftKings, Nemiroff, Guaranteed Rate, EA UFC 4, Manscaped i P3, od dłuższego czasu związana jest z UFC.
Jak poinformował serwis MMAPayout w klatce pojawiły się jednak również nowe firmy. Jedną z nich jest marka Jimmy Johns, która znana jest ze sponsorowania Brocka Lesnara w organizacji WWE. Drugą natomiast Trojan Condoms, marka prezerwatyw, która przy okazji pojawienia się w oktagonie postanowiła wykorzystać jako hasło reklamowe sentencję “chrońcie się przez cały czas”, kierowaną przez niektórych sędziów MMA do zawodników przed rozpoczęciem walki.
Przy okazji transmisji z gali pojawiały się również takie marki jak: DraftKings, Devour Frozen Foods czy DAV.org, organizacja pomagająca niepełnosprawnym weteranom. Wspomniany wcześniej Body Armor Sports Drink, był również sponsorem materiałów promujących galę UFC 252 z cyklu “Embedded”.
W trakcie transmisji, przy okazji premiery nowej gry EA UFC 4, UFC reklamowało też sprzedaż koszulek, które noszą zawodnicy w grze.
One commentOn Nowe marki w klatce organizacji UFC
Pingback: Justin Gaethje promuje prezerwatywy Trojan - MMA Biznes ()