Nowe marki w klatce organizacji UFC

In Marketing, Sponsoring On
- Updated

Nowe marki w klatce UFC

W miniony weekend organizacja UFC przygotowała galę UFC 252, która odbyła się w hali Apex, w Las Vegas. Wydarzenie to było pierwszą, dużą, numerowaną galą od czasu powrotu marki z Abu Zabi, gdzie organizowano gale przez cały lipiec.

Podczas minionego wydarzenia w oktagonie UFC można było zobaczyć sporo marek reklamujących się na macie lub obiciach samej klatki. Większość z nich, Monster Energy, Body Armor, Toyo Tires, Modelo, DraftKings, Nemiroff, Guaranteed Rate, EA UFC 4, Manscaped i P3, od dłuższego czasu związana jest z UFC.

Jak poinformował serwis MMAPayout w klatce pojawiły się jednak również nowe firmy. Jedną z nich jest marka Jimmy Johns, która znana jest ze sponsorowania Brocka Lesnara w organizacji WWE. Drugą natomiast Trojan Condoms, marka prezerwatyw, która przy okazji pojawienia się w oktagonie postanowiła wykorzystać jako hasło reklamowe sentencję “chrońcie się przez cały czas”, kierowaną przez niektórych sędziów MMA do zawodników przed rozpoczęciem walki.

Przy okazji transmisji z gali pojawiały się również takie marki jak: DraftKings, Devour Frozen Foods czy DAV.org, organizacja pomagająca niepełnosprawnym weteranom. Wspomniany wcześniej Body Armor Sports Drink, był również sponsorem materiałów promujących galę UFC 252 z cyklu “Embedded”.

W trakcie transmisji, przy okazji premiery nowej gry EA UFC 4, UFC reklamowało też sprzedaż koszulek, które noszą zawodnicy w grze.

You may also read!

mateusz_gamrot

Mateusz Gamrot będzie szukał menadżera

Mateusz Gamrot, który szykuje się do swojej drugiej walki w organizacji UFC, po niej planuje rozpocząć poszukiwania menadżera, który

Read More...
khabib nurmagomedov

“Chcę żyć dla siebie” – Khabib Nurmagomedov o powrocie do MMA

Po swojej ostatniej walce w oktagonie UFC Khabib Nurmagomedov zapowiedział przejście na sportową emeryturę i wygląda na to, że

Read More...
MMA Polska

Stowarzyszenie MMA Polska partnerem “II Pucharu Klatka”

Stowarzyszenie MMA Polska wspiera medialnie "II Puchar Klatka" organizowany przez KSW Cross Fight Gym. Turniej dla młodych zawodników z roczników

Read More...

One commentOn Nowe marki w klatce organizacji UFC

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu