11 lipca na “Fight Island” w Abu Zhabi organizacja UFC przygotowała swoją pierwszą galę w tej lokalizacji. UFC 251 okazało się nie tylko logistycznym sukcesem, pozwalającym marce na bezpieczne przygotowanie walk dla zawodników spoza USA, ale również sukcesem sprzedażowym.
Według serwisu The Athletic gala UFC 251 sprzedała 1,3 miliona płatnych subskrypcji, to jeden z sześciu najlepszych wyników w historii organizacji. Inne gale, które sprzedały ponad 1,3 miliona PPV to:
UFC 229: Khabib vs. McGregor – 2 400 000 sprzedanych subskrypcji
UFC 202: Diaz vs. McGregor 2 – 1 600 000 sprzedanych subskrypcji
UFC 196: McGregor vs. Diaz – 1 317 000 sprzedanych subskrypcji
UFC 205: Alvarez vs. McGregor – 1 300 000 sprzedanych subskrypcji
UFC 100 – 1 300 000 sprzedanych subskrypcji
Dane podane przez serwis The Athletic nie są oficjalnymi liczbami. Ani UFC, ani stacja ESPN nigdy nie podaje oficjalnych informacji dotyczących zakupionych subskrypcji PPV. Zanim jednak doszło do gali UFC 251, Dana White, szef UFC informował media, że wszystkie liczby zapowiadają sukces.
– Jeśli popatrzy się na liczby i to co się dzieje, to jest jedna z gal, które osiągnęły największy sukces – mówił White podczas spotkania z mediami przed galą. – Właśnie zakończyłem spotkanie z zawodnikami i powiedziałem im, że statystyki tej gali wychodzą poza wykresy. Rosną bardziej niż w trakcie walk Conora McGregora. Jedyne z czym można porównać tę galę, to walka Conora z Khabibem.
Szef UFC dodał inną ciekawostkę związaną z liczbami w organizacji i sprzedażą.
– Podam wam ciekawe liczby. W naszym sklepie sprzedaliśmy już więcej towaru niż w całym 2019 roku. Już pobiliśmy rok 2019. Ta gala zapowiada się najbardziej popularnym wydarzeniem w całej mojej karierze.
Gala UFC 251 była pierwszym wydarzeniem UFC przygotowanym na “Fight Island”. Marka do końca lipca planuje zorganizować tam jeszcze trzy wydarzenia.
Zobacz również: Venum nowym odzieżowym partnerem UFC
One commentOn UFC 251 ze świetnym wynikiem sprzedaży PPV
Pingback: Szef UFC jest zadowolony z siły firmy, ale obawia się powrotu ograniczeń - MMA Biznes ()