Sportowa platforma internetowa DAZN ogłosiła, że już w maju rozszerzy swój zasięg na 200 kolejnych krajów. Dziś serwis jest dostępny dla fanów w Austrii, Brazylii, Kanadzie, Niemczech, Włoszech, Japonii, Hiszpanii, Szwajcarii i USA.
Zobacz również: ESPN i DAZN na szczycie sportowych aplikacji
Wśród krajów, które zyskają dostęp do platformy DAZN ma znaleźć się również Polska. Poza nią medialna marka streamingowa trafi między innymi do Australii, Indii, Meksyku, Rosji, Skandynawii, Azji Południowo-Wschodniej i Wielkiej Brytanii. Pełna, oficjalna lista krajów, do których trafi serwis nie została jeszcze opublikowana.
Data debiutu na nowych rynkach nie jest przypadkowa. Już 2 maja dojdzie bowiem do kolejnej walki bokserskiej Canelo Alvareza, którego pojedynki pokazuje właśnie DAZN. Starcie odbędzie się w hali T-Mobile Arena w Las Vegas.
– Od czasu naszego debiutu w 2016 roku obserwowaliśmy wysoki poziom zainteresowania naszymi kluczowymi wydarzeniami zarówno ze strony fanów, jak i potencjalnych partnerów – powiedział wiceprezes DAZN Józef Markowski, który będzie nadzorował rozbudowę usługi o nowe kraje. – Ugruntowanie pozycji naszego serwisu jako globalnego domu sportów walki to tylko pierwszy krok i nie mogliśmy wybrać lepszego terminu otwarcia na świat jak walka Canelo Alvareza.
Warto przypomnieć, że na platformie DAZN poza boksem można oglądać również gale Bellatora, Combat Americas i Jungle Fight.
Aplikacja DAZN będzie dostępna na smartfonach, tabletach, komputerach oraz telewizorach Smart TV i konsolach do gier. Ceny dostępu do usługi mają zostać ogłoszone w najbliższym czasie. Dla fanów, którzy chcieliby przetestować platformę przed jej oficjalnym startem w nowych krajach istnieje możliwość rejestracji na stronie DAZN.com, po której serwis będzie wysyłał zaproszenia do testów.
One commentOn Platforma DAZN zadebiutuje w Polsce
Pingback: Konferencja "Prawo Sport Finanse 2020" już w kwietniu - MMA Biznes ()