Azjatycka organizacja One Championship przedstawiła ambitne plany na rok 2020. Już 19 stycznia przygotuje swoją pierwszą galę, a Chatri Sityodtong, szef organizacji zapowiedział, że na najbliższe 12 miesięcy planuje ich aż 50.
– Zbliża się gala w Bangkoku, nasze pierwsze wydarzenie w tym roku – napisał w mediach społecznościowych Sityodtong. – Jestem podekscytowany mogąc obwieścić, że One Championship wyprodukuje rekordowo dużo, bo aż 50 wydarzeń w 2020 roku (w 2019 było ich 42), wliczając w to nasze wszystkie marki: One Championship, One Super Series, One Hero Series, One Warrior Series i One Esports. Mam też dla fanów kilka dużych niespodzianek do ogłoszenia. Czekajcie cierpliwie. Ruszamy!
Jeśli faktycznie organizacja One wyprodukuje tyle wydarzeń w ciągu roku, najpewniej wyprzedzi pod tym względem amerykańskie UFC, które rocznie przygotowuje około 40 gal.
Tuż przed nadchodzącą galą One w Bangkoku, organizacja ogłosiła również strategiczne partnerstwo z wieloma markami, które mają współdziałać z azjatyckim potentatem MMA w roku 2020. Wśród firm partnerski znalazły się między innymi: JBL, TUMI, Redbull, Lazada, DBS Bank, Foodpanda, Hugo Boss, Harvey Norman, Secretlab, California Fitness, Kredivo, Reckitt Benckiser i Unilever.