UFC i Snapchat ponownie razem

In Biznes, Współpraca On

UFC i Snapchat ponownie razem

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy z marką Snapchat, aplikacją mobilną i platformą społecznościową do przesyłania filmów i zdjęć.

Dzięki podpisanej umowie fani otrzymają dostęp do specjalnych treści od UFC, takich jak: „Embedded” i „UFC Pulse”.

Organizacja UFC nie po raz pierwszy współpracuje ze Snapchatem. W roku 2016 podpisała podobną umowę,
która ruszyła wraz z galą UFC 200. Dzięki porozumieniu dane z gali były udostępniane na żywo i dostępne dla użytkowników Snapchata przez 24 godziny od wydarzenia.

Aktualna współpraca rozpocznie się wraz z nadchodzącą galą UFC 245, która odbędzie 14 grudnia. Podczas tego wydarzenia dojdzie do aż trzech pojedynków mistrzowskich. Kamaru Usman zmierzy się z Colby Covingtonem, w obronie pasa wagi półśredniej; Max Holloway będzie bronił tytułu kategorii piórkowej w starciu z Alexandrem Volkanovskim, a Amanda Nunes zawalczy z Germainede Randamie w obronie tytułu wagi koguciej.

You may also read!

Świetny miesiąc otwarcia sprzedaży EA Sports UFC 4

14 sierpnia na rynek trafiła czwarta odsłona serii EA Sports UFC i wszystko wskazuje na to, że już w

Read More...

Startuje konferencja naukowa „Prawo Sport Finanse 2020 Online”

W dniach 18 i 19 września 2020 r., w formie zdalnej, odbędzie się VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prawo Sport

Read More...

Boks vs MMA – szef UFC o głównej, biznesowej różnicy w działaniach

Dana White, szef UFC, chociaż niegdyś sam związany był boksem i do dziś bardzo lubi tę dyscyplinę sportu, nie

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu