UFC i Snapchat ponownie razem

In Biznes, Współpraca On

UFC i Snapchat ponownie razem

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy z marką Snapchat, aplikacją mobilną i platformą społecznościową do przesyłania filmów i zdjęć.

Dzięki podpisanej umowie fani otrzymają dostęp do specjalnych treści od UFC, takich jak: „Embedded” i „UFC Pulse”.

Organizacja UFC nie po raz pierwszy współpracuje ze Snapchatem. W roku 2016 podpisała podobną umowę,
która ruszyła wraz z galą UFC 200. Dzięki porozumieniu dane z gali były udostępniane na żywo i dostępne dla użytkowników Snapchata przez 24 godziny od wydarzenia.

Aktualna współpraca rozpocznie się wraz z nadchodzącą galą UFC 245, która odbędzie 14 grudnia. Podczas tego wydarzenia dojdzie do aż trzech pojedynków mistrzowskich. Kamaru Usman zmierzy się z Colby Covingtonem, w obronie pasa wagi półśredniej; Max Holloway będzie bronił tytułu kategorii piórkowej w starciu z Alexandrem Volkanovskim, a Amanda Nunes zawalczy z Germainede Randamie w obronie tytułu wagi koguciej.

You may also read!

UFC Fight Night 166 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

  Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight Night:

Read More...

Heraklesy 2019 rozdane

Heraklesy, najważniejsze branżowe nagrody w polskim MMA, został rozdane. W tym roku największym zwycięzcą gali okazał się Jan Błachowicz,

Read More...

Organizacja ACA wraca do Polski

Organizacja ACA powróci do Polski już za 3 miesiące. Gala ACA 108 odbędzie się 24 kwietnia i będzie to

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu