Blachy Pruszyński wspierają reprezentację Polski

In Marketing, Sponsoring On

Reprezentacja Polski amatorskiego MMA, która walczy podczas Mistrzostw Świata MMA w Bahrajnie 2019 jest wspierana przez kilka firm. Do grona sponsorów dołączyła również marka Blachy Pruszyński, znane z inwestowania w sporty walki.

Firma Blachy Pruszyński została założona w 1985 roku. Jej dynamiczny rozwój w Polsce i Europie na rynku stalowych lekkich obudów – pokryć/przekryć dachowych oraz elewacji sprawił, że obecnie stoi na czele Grupy Pruszyński. Skupia ona ponad 20 podmiotów działających w kraju i za granicą, między innymi w Czechach, Rumunii, Niemczech oraz na Węgrzech i na Ukrainie.

Marka notuje systematyczny wzrost sprzedaży i ciągle powiększa przewagę nad konkurencją. Dodatkowo posiada ogromną rozpoznawalność, jako lidera rynku stalowych pokryć dachowych. Asortyment oferowany przez spółkę jest niezwykle różnorodny. Poza tym, dzięki bardzo rozbudowanemu parkowi maszynowemu, firma na indywidualne zamówienie produkuje niestandardowe wyroby.

Grupa Pruszyński, jako lider rynku, była dostawcą materiałów przy realizacji największych i bardzo prestiżowych projektów w kraju i za granicą. Wyroby firmy zostały użyte przy takich inwestycjach jak fabryki zakładów motoryzacyjnych, porty lotnicze, hale sportowe oraz galerie handlowe. Firma może poszczycić się między innymi Godłem Teraz Polska, Złotymi Medalami Międzynarodowych Targów Poznańskich BUDMA, Medalami Europejskimi BCC, statuetkami Top Builder przyznawanymi przez miesięcznik Builder oraz tytułem Budowlana Marka Roku 2019 przyznawanym na podstawie badania ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku.

Wśród innych sponsorów reprezentacji Polski znaleźli się również: Multi AssistLab One i Executive Solutions i Fortuna.

You may also read!

Koniec „Magazynu Sportów Walki” w PR 24

Andrzej Janisz i Łukasz Jurkowski. Fot. Dominik Durniat 16 grudnia w „Magazynie Sportów Walki” Polskiego Radia

Read More...

UFC 245 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 245: Usman

Read More...
UFC UFC Fight Night 156 - widzowie i bonusy

UFC i Snapchat ponownie razem

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy z marką Snapchat, aplikacją mobilną i platformą społecznościową do przesyłania filmów i zdjęć. Dzięki podpisanej

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu