FEN 26: Wyniki oglądalności

In Media, Wyniki medialne On

oglądalności

Organizacja Fight Exclusive Night poinformowała o wynikach  oglądalność gali FEN 26 we Wrocławiu, którą transmitowano na kanałach telewizyjnych grupy Polsat w sobotę 12 października. Badanie przeprowadzone na docelowej komercyjnej grupie 16-49 lat według wskaźnika RCH i zsumowana liczba oglądających sięgnęła 1.933.626 na czterech kanałach, które pokazywały wydarzenie w różnych godzinach transmisji. Dało to sumarycznie 6,66 % udziału w rynku (wskaźnik SHR – przyp. autora) w godzinach od 19.00 do godziny 01.37 dnia następnego, gdy zamknięto transmisję na antenie otwartego Polsatu.

Badanie objęło stację Polsat Sport Fight, Polsat Sport, Super Polsat i otwarty Polsat, gdzie pokazywano całość lub wybrane części imprezy z walkami MMA i Kickboxingu z wrocławskiej hali Orbita.

Rewelacyjnie wyglądają liczby całkowite we wkaźniku RCH All4+ (wszyscy widzowie), gdzie w stacji Super Polsat pomiędzy godzinami 20.00 a 23.30 imprezę obejrzało 1.761.437 widzów – według dokładnych danych. Na największym otwartym kanale Polsatu, tylko w trakcie nieco ponad 50 minut zasiadło 2.264.562 widzów, którym zaserwowano najlepsze pojedynki. Cały udział procentowy w rynku (SHR 4+) wyniósł w tej grupie 6,39 %. Średnia minutowa oglądalność całych wydarzeń (wskaźnik AMR All4+) to 344 165 osób. Analogicznie w grupie docelowej 16-49 to 70 438 osób.

– To rekordowe wyniki Fight Exclusive Night w całej jej historii. Zadowoleni są i właściciele organizacji, i sama stacja, bo trudno nie zauważyć, że sportowe widowisko zostało bardzo dobrze odebrane przez widzów i kibiców. Pełna hala i świetne recenzje w prasie, powodują że ze spokojem możemy przygotowywać kolejny event – powiedział prezes FEN, Paweł Jóźwiak.

źródło: FEN

You may also read!

Koniec „Magazynu Sportów Walki” w PR 24

Andrzej Janisz i Łukasz Jurkowski. Fot. Dominik Durniat 16 grudnia w „Magazynie Sportów Walki” Polskiego Radia

Read More...

UFC 245 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 245: Usman

Read More...
UFC UFC Fight Night 156 - widzowie i bonusy

UFC i Snapchat ponownie razem

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy z marką Snapchat, aplikacją mobilną i platformą społecznościową do przesyłania filmów i zdjęć. Dzięki podpisanej

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu