Rośnie oglądalność „Best of the Best – Turniej MMA”

In Media, Wyniki medialne On

Już w najbliższy piątek na antenę TVP Sport zawita trzeci odcinek programu „Best of the Best – Turniej MMA”. W tej części widzowie poznają bliżej Karola Weslinga i Damiana Zorczykowskiego, którzy mają zmierzyć się z sobą podczas finałowej gali. Obaj fighterzy trafili do programu „Best of the Best” podczas eliminacji, które wyłoniły ósemkę zawodników walczących o tytuł „Najlepszego z najlepszych”.

Drugi odcinek programu „Best of the Best – Turniej MMA”, który miał swoją premierę w piątek 18 października, przyciągnął przed ekrany jeszcze większą widownię niż pierwsza odsłona programu.

– Tym razem stanęliśmy przed jeszcze większym wyzwaniem niż ostatnio, bo ostatecznie emisja odcinka zaczęła się po północy – mówi Jarek Zelazko, producent programu. – Okazało się jednak, że przyciągnęliśmy przed ekrany średnio 95 tysięcy widzów, czyli znacznie więcej niż poprzednio, a w szczytowym momencie oglądało nas aż 120 tysięcy osób.

Chociaż kolejne odcinki programu będę opierały się na formacie prezentującym turniejowe pary, to każdy z nich może się różnić od poprzedniego i prezentować zawodników w zupełnie inny sposób.

– W dużym stopniu to od zawodników zależy, jak będzie wyglądał dany odcinek – wyjaśnia Jarek Zelazko. – Kolejna odsłona będzie więc nieco inna, bo zawodnicy zdecydowali się pokazać zdecydowanie więcej swojej prywatności i wyszli z kamerą poza salę treningową. Zależy nam na tym, żeby pokazać życie zawodników z jak najbliższej perspektywy i żeby każdy odcinek był inny od poprzedniego. Chcemy bowiem zaskakiwać widzów i sprawić, żeby nigdy nie mogli być pewni tego, co zobaczą w kolejnym odcinku.

Drugi odcinek programu jest już również do obejrzenie na stronie internetowej TVP Sport pod adresem: http://sport.tvp.pl/44926670/mma-best-of-the-best-najlepszy-z-najlepszych-odc-2

You may also read!

Koniec „Magazynu Sportów Walki” w PR 24

Andrzej Janisz i Łukasz Jurkowski. Fot. Dominik Durniat 16 grudnia w „Magazynie Sportów Walki” Polskiego Radia

Read More...

UFC 245 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 245: Usman

Read More...
UFC UFC Fight Night 156 - widzowie i bonusy

UFC i Snapchat ponownie razem

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy z marką Snapchat, aplikacją mobilną i platformą społecznościową do przesyłania filmów i zdjęć. Dzięki podpisanej

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu