Free Fight Federation – nowa marka na rynku

In Biznes, Projekty On
- Updated

Free Fight Federation

Chociaż tak zwane freak fighty są znane w świecie MMA od dawna, dopiero w czerwcu 2018 roku na polskim rynku zadebiutowała organizacja w całości skupiająca się na promocji tego typu pojedynków. Marka Fame MMA przygotowała swoją pierwszą galę w oparciu o walczących youtuberów w czerwcu 2018 roku. Produkt cieszył się na tyle dużą popularnością, że do dziś Fame MMA zorganizowało już trzy gale i planuje kolejne.

Tym czasem telewizja Polsat przy współpracy z organizacją KSW postanowiła przygotować produkt konkurencyjny, pod nazwą Free Fight Federation. Jak napisali przedstawiciele organizacji w informacji na temat nowego formatu:

– Free Fight Federation to nowa organizacja na polskiej scenie MMA, której celem jest konfrontowanie w klatce zawodników, ludzi znanych z pierwszych stron gazet, portali internetowych czy mediów społecznościowych, rozpoznawalnych medialnie, z ciekawą historią życia, którzy postanowią sprawdzić się w najtwardszej formule sportów walki.

Pierwsza gala nowej marki ma się odbyć już 8 czerwca w hali CSR w Zielonej Górze.

You may also read!

Nowi użytkownicy i nowe ceny ESPN+

Firma Disney, właściciel sportowej platformy streamingowej ESPN+, planuje podnieść cenę miesięcznego dostępu do serwisu. Jak wynika z dokumentów, do

Read More...

KSW, Jędrzejczyk i Lewandowski nominowani do World MMA Awards

  Magazyn "Fighters Only", największy na świecie periodyk poświęcony mieszanym sztukom walki ogłosił coroczne nominacje do prestiżowych nagród World MMA

Read More...

Dwie nowe, międzynarodowe umowy telewizyjne KSW

Tuż przed zbliżającą się galą KSW 53: Reborn lider europejskiego rynku MMA podpisał umowy z dwiema zagranicznymi stacjami telewizyjnymi. Pierwsza

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu