Free Fight Federation – nowa marka na rynku

In Biznes, Projekty On
- Updated

Free Fight Federation

Chociaż tak zwane freak fighty są znane w świecie MMA od dawna, dopiero w czerwcu 2018 roku na polskim rynku zadebiutowała organizacja w całości skupiająca się na promocji tego typu pojedynków. Marka Fame MMA przygotowała swoją pierwszą galę w oparciu o walczących youtuberów w czerwcu 2018 roku. Produkt cieszył się na tyle dużą popularnością, że do dziś Fame MMA zorganizowało już trzy gale i planuje kolejne.

Tym czasem telewizja Polsat przy współpracy z organizacją KSW postanowiła przygotować produkt konkurencyjny, pod nazwą Free Fight Federation. Jak napisali przedstawiciele organizacji w informacji na temat nowego formatu:

– Free Fight Federation to nowa organizacja na polskiej scenie MMA, której celem jest konfrontowanie w klatce zawodników, ludzi znanych z pierwszych stron gazet, portali internetowych czy mediów społecznościowych, rozpoznawalnych medialnie, z ciekawą historią życia, którzy postanowią sprawdzić się w najtwardszej formule sportów walki.

Pierwsza gala nowej marki ma się odbyć już 8 czerwca w hali CSR w Zielonej Górze.

You may also read!

Blachy Pruszyński wspierają reprezentację Polski

Reprezentacja Polski amatorskiego MMA, która walczy podczas Mistrzostw Świata MMA w Bahrajnie 2019 jest wspierana przez kilka firm. Do

Read More...

UFC Fight Night 163 – widzowie i bonusy

  Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight Night

Read More...
ALMMA VIP

StormCloud partnerem Amatorskiej Ligi MMA

Tuż przed zbliżającymi się Mistrzostwami Polski Amatorskiej Ligi MMA 2019, przedstawiciele organizacji ogłosili, że partnerem technicznym marki ALMMA została

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu