Free Fight Federation – nowa marka na rynku

In Biznes, Projekty On
- Updated

Free Fight Federation

Chociaż tak zwane freak fighty są znane w świecie MMA od dawna, dopiero w czerwcu 2018 roku na polskim rynku zadebiutowała organizacja w całości skupiająca się na promocji tego typu pojedynków. Marka Fame MMA przygotowała swoją pierwszą galę w oparciu o walczących youtuberów w czerwcu 2018 roku. Produkt cieszył się na tyle dużą popularnością, że do dziś Fame MMA zorganizowało już trzy gale i planuje kolejne.

Tym czasem telewizja Polsat przy współpracy z organizacją KSW postanowiła przygotować produkt konkurencyjny, pod nazwą Free Fight Federation. Jak napisali przedstawiciele organizacji w informacji na temat nowego formatu:

– Free Fight Federation to nowa organizacja na polskiej scenie MMA, której celem jest konfrontowanie w klatce zawodników, ludzi znanych z pierwszych stron gazet, portali internetowych czy mediów społecznościowych, rozpoznawalnych medialnie, z ciekawą historią życia, którzy postanowią sprawdzić się w najtwardszej formule sportów walki.

Pierwsza gala nowej marki ma się odbyć już 8 czerwca w hali CSR w Zielonej Górze.

Podobne publkacje:

Rizin i wielkie cele japońskiej organizacji

Japońska organizacja Rizin, której szefem jest Nobuyuki Sakakibara, twórca legendarnej już organizacji Pride, została założona w roku 2015. Marka rozwija

Read More...

ALMMA 169 Oborniki Śląskie i ALMMA 170 Lublin

Amatorska Liga MMA ogłosiła terminy dwóch kolejnych wydarzeń ze swojego cyklu zawodów. 25 maja – ALMMA 169 –I Ogólnopolski

Read More...

Trening medialny FEN 25 na Go Active Show

Organizacja Fight Exclusive Night weźmie udział w targach Go Active Show, które w dniach 24-26 maja odbędą się w

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu