Free Fight Federation – nowa marka na rynku

In Biznes, Projekty On
- Updated

Free Fight Federation

Chociaż tak zwane freak fighty są znane w świecie MMA od dawna, dopiero w czerwcu 2018 roku na polskim rynku zadebiutowała organizacja w całości skupiająca się na promocji tego typu pojedynków. Marka Fame MMA przygotowała swoją pierwszą galę w oparciu o walczących youtuberów w czerwcu 2018 roku. Produkt cieszył się na tyle dużą popularnością, że do dziś Fame MMA zorganizowało już trzy gale i planuje kolejne.

Tym czasem telewizja Polsat przy współpracy z organizacją KSW postanowiła przygotować produkt konkurencyjny, pod nazwą Free Fight Federation. Jak napisali przedstawiciele organizacji w informacji na temat nowego formatu:

– Free Fight Federation to nowa organizacja na polskiej scenie MMA, której celem jest konfrontowanie w klatce zawodników, ludzi znanych z pierwszych stron gazet, portali internetowych czy mediów społecznościowych, rozpoznawalnych medialnie, z ciekawą historią życia, którzy postanowią sprawdzić się w najtwardszej formule sportów walki.

Pierwsza gala nowej marki ma się odbyć już 8 czerwca w hali CSR w Zielonej Górze.

You may also read!

Szef UFC: „Netflix jest spóźniony w tej grze”

Umowa dotycząca współpracy telewizyjnej pomiędzy UFC a ESPN dobiega końca. Dana White, szef UFC, nie wyklucza, że rozmowy dotyczące

Read More...

„Rozmowy były dosyć intensywne” – Michał Materla wypełnił kontrakt z KSW

Michał Materla. Fot. KSW Michał Materla w miniony weekend stoczył kolejną walkę w organizacji KSW. Było

Read More...

MMA Polska powołało kadrę na Mistrzostwa Europy IMMAF 2024

Magda Czaban. Fot. IMMAF Już pod koniec marca w Serbii rozpoczną się Mistrzostwa Europy IMMAF 2024,

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu