ALMMA podsumowuje rok 2018

In Badania, Biznes On

ALMMA

Amatorska Liga MMA to największe i najstarsze zawody amatorskiego MMA w Polsce. Na rynku marka działa od 13 lat i co roku zyskuje na popularności.

– Współpracuje z nami ponad 300 klubów sportów walki z całej Polski – mówi Sławomir Cypel, prezes organizacji. – Każdego roku organizujemy około 20 wydarzeń w różnych miastach Polski, podczas których walczy łącznie około 1200 zawodników. Do tego dochodzą jeszcze imprezy związane z zawodami brazylijskiego jiu-jitsu.

Na rok 2019 szefostwo marki ALMMA zaplanowało ponad 20 różnych sportowych wydarzeń, które odbędą się w takich miastach jak: Sochaczew, Poznań, Kraków, Bytom, Lublin czy Bydgoszcz.

– W ramach gal przygotowanych przez ALMMA odbędzie się między innymi: Puchar Polski MMA, Puchar Europy Amatorskiego MMA i Akademickie Mistrzostwa Polski MMA – dodaje Sławomir Cypel.

Miniony rok był dla Amatorskiej Ligi MMA wyjątkowy bowiem marka nie tylko zyskała sporo nowych  fanów – ich liczby przekroczyła w serwisie Facebook 20 tysięcy – ale również wzbudziła spore zainteresowanie tzw. mediów tradycyjnych.

– ALMMA od lat współpracuje z najważniejszymi serwisami branżowymi w Polsce – mówi Jacek Łosak, szef firmy Akapit Media, która przeanalizowała dane z prasa, internetu oraz radia i telewizji za rok 2018. – Dzięki temu informacje o każdej edycji zawodów docierają do najbardziej zainteresowanych grup odbiorców. Do tego każde zawody wzbudzają zainteresowanie mediów lokalnych, związanych z miejscem wydarzenia. To wszystko spowodowało natomiast, że w roku 2018 o marce łącznie pojawiło się blisko 900 publikacji, a ich medialna wartość szacowana jest na blisko 0,5 miliona złotych.

Amatorska Liga MMA już na stałe zapisała się na sportowej mapie Polski i przy każdym wydarzeniu przyciąga na hale nie tylko zawodników, ale również spore rzesz kibiców. Dodatkowo marka prowadzi swój kanał w serwisie YouTube gdzie na bieżąco zamieszcza filmy ze wszystkich walk, a na swojej stronie internetowej prowadzi coroczny ranking zawodników oraz klubów z całej Polski.

– Liczymy, że kolejny rok działalności będzie jeszcze lepszy – podsumowuje Sławomir Cypel. – I dzięki temu wykonamy kolejny dużo krok w rozwoju naszej organizacji.

Podobne publkacje:

UFC on ESPN 4 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC on ESPN

Read More...

PLMMA ma nowego prezesa

Organizacja PLMMA (Profesjonalna Liga MMA) szykuje się do kolejnych, tegorocznych wyzwań. Po przejęciu przez Goodwill Group i związaniu się

Read More...

Kolejne kraje w strukturach IMMAF

Organizacja IMMAF – WMMAA (International Mixed Martial Arts Federation i World Mixed Martial Arts Association) ogłosiła,  że do grona

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu