ALMMA podsumowuje rok 2018

In Badania, Biznes On

ALMMA

Amatorska Liga MMA to największe i najstarsze zawody amatorskiego MMA w Polsce. Na rynku marka działa od 13 lat i co roku zyskuje na popularności.

– Współpracuje z nami ponad 300 klubów sportów walki z całej Polski – mówi Sławomir Cypel, prezes organizacji. – Każdego roku organizujemy około 20 wydarzeń w różnych miastach Polski, podczas których walczy łącznie około 1200 zawodników. Do tego dochodzą jeszcze imprezy związane z zawodami brazylijskiego jiu-jitsu.

Na rok 2019 szefostwo marki ALMMA zaplanowało ponad 20 różnych sportowych wydarzeń, które odbędą się w takich miastach jak: Sochaczew, Poznań, Kraków, Bytom, Lublin czy Bydgoszcz.

– W ramach gal przygotowanych przez ALMMA odbędzie się między innymi: Puchar Polski MMA, Puchar Europy Amatorskiego MMA i Akademickie Mistrzostwa Polski MMA – dodaje Sławomir Cypel.

Miniony rok był dla Amatorskiej Ligi MMA wyjątkowy bowiem marka nie tylko zyskała sporo nowych  fanów – ich liczby przekroczyła w serwisie Facebook 20 tysięcy – ale również wzbudziła spore zainteresowanie tzw. mediów tradycyjnych.

– ALMMA od lat współpracuje z najważniejszymi serwisami branżowymi w Polsce – mówi Jacek Łosak, szef firmy Akapit Media, która przeanalizowała dane z prasa, internetu oraz radia i telewizji za rok 2018. – Dzięki temu informacje o każdej edycji zawodów docierają do najbardziej zainteresowanych grup odbiorców. Do tego każde zawody wzbudzają zainteresowanie mediów lokalnych, związanych z miejscem wydarzenia. To wszystko spowodowało natomiast, że w roku 2018 o marce łącznie pojawiło się blisko 900 publikacji, a ich medialna wartość szacowana jest na blisko 0,5 miliona złotych.

Amatorska Liga MMA już na stałe zapisała się na sportowej mapie Polski i przy każdym wydarzeniu przyciąga na hale nie tylko zawodników, ale również spore rzesz kibiców. Dodatkowo marka prowadzi swój kanał w serwisie YouTube gdzie na bieżąco zamieszcza filmy ze wszystkich walk, a na swojej stronie internetowej prowadzi coroczny ranking zawodników oraz klubów z całej Polski.

– Liczymy, że kolejny rok działalności będzie jeszcze lepszy – podsumowuje Sławomir Cypel. – I dzięki temu wykonamy kolejny dużo krok w rozwoju naszej organizacji.

Podobne publkacje:

Otwarto drugi KSW Cross Fight Gym

W roku 2017 w Warszawie powstał pierwszy klub sportowy sygnowanym marką KSW. Klub pod nazwą KSW Cross Fight Gym, został

Read More...

One Championship rozpoczyna współpracę z GAMMA

Azjatycka organizacja One Championship ogłosiła podpisanie umowy o współpracy z Global Association of Mixed Martial Arts (GAMMA), jedną z

Read More...

UFC uruchamia kanał telewizyjny w Rosji

Tuż przed kolejną galą UFC w Rosji, amerykańska marka ogłosiła, że uruchamia nowy kanał telewizyjny UFC TV, który będzie

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu