Mariusz Pudzianowski twarzą gry hazardowej

In Marketing, Sponsoring On

Mariusz Pudzianowski

Promatic Games, firma która jest dostawcą produktów i rozwiązań systemowych do branży hazardowej, ogłosiła podczas targów ICE 2019, że walczący dla organizacji KSW Mariusz Pudzianowski został twarzą jej najnowszej gry – „Pudzianator”.

Jak piszą przedstawiciele marki Promatic: to pierwsza, brandowana gra firmy. Tłum publiczności, skandujący podczas walki o wygraną, przenosi graczy na ring zawodników MMA. Tam dynamiki akcji dodaje sam Mariusz Pudzianowski, mobilizując okrzykami do podjęcia walki o wygraną.

Mariusz Pudzianowski, który pojawił się na premierze gry podczas londyńskich targów ICE 2019, jest aktualnie w trakcie przygotowań do swojej kolejnej walki. Już w marcu, podczas gali KSW 47 zmierzy się z debiutującym w KSW Szymonem Kołeckim.

Podobne publkacje:

Otwarto drugi KSW Cross Fight Gym

W roku 2017 w Warszawie powstał pierwszy klub sportowy sygnowanym marką KSW. Klub pod nazwą KSW Cross Fight Gym, został

Read More...

One Championship rozpoczyna współpracę z GAMMA

Azjatycka organizacja One Championship ogłosiła podpisanie umowy o współpracy z Global Association of Mixed Martial Arts (GAMMA), jedną z

Read More...

UFC uruchamia kanał telewizyjny w Rosji

Tuż przed kolejną galą UFC w Rosji, amerykańska marka ogłosiła, że uruchamia nowy kanał telewizyjny UFC TV, który będzie

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu