Piąte wydanie magazynu „Sport & Business 360”

In Media On
- Updated

Sport & Business 360

Samo zwycięstwo nic nie znaczy, trzeba umieć je wykorzystać!

To myśl przyświecająca najnowszemu wydaniu „Sport & Business 360”, którego tematem numeru jest współpraca z mediami. W numerze został przedstawiony zbiór doświadczeń specjalistów z obszaru medialnego, sponsoringowego oraz sport. Wyjaśniają oni korelacje zachodzące między tymi obszarami oraz pokazują drogę jaką należy obrać tworzą długoterminową strategię rozwoju własnej organizacji sportowej.

W większości przypadków wartość kontraktu sponsoringowego jest zależna od generowanego zasięgu mediowego. Wzrost rozpoznawalności naszej marki jest proporcjonalny do wzrostu wskaźników pozostałych segmentów przychodu. Najnowszy numer odpowiada na pytania takie jak:

  • W jaki sposób nawiązać stałą współpracę z telewizją?
  • W jakim stopniu sukces determinuje popyt transmisyjny na dyscyplinę?
  • Jakie są perspektywy emerytury dla sportowców.
  • Czy finansowanie społecznościowe sportu jest opłacalne?
  • Jak przygotować się do wdrożenia RODO oraz jakie mogą być konsekwencje naruszenia przepisów RODO?
  • Jak dochodzi do nawiązania współpracy z marką Red Bull?
  • Co sprawia, że trening mentalny tak bardzo zyskuje na popularności?

W magazynie tradycyjnie już znalazło się również miejsce dla mieszanych sztuk walki. Tym razem MMA zostało przedstawione w kontekście radzenia sobie sportowców z porażkami i tym w jak odmienny sposób można do nich podejść.

Magazyn „Sport & Business 360”, zawiera ekspercką wiedzę przekazaną przez polskich i zagranicznych praktyków. Specjaliści dla niego piszący doskonale znający polskie realia biznesowe oraz sportowe dzięki czemu przestawione porady można łatwo do swojej organizacji. Celem periodyku jest poszerzanie kompetencji czytelników w obszarze zarządzania oraz komercjalizacji sportu. Przedstawia praktyczne dostosowane do polskich warunków wzorce działań skutecznie stosowanych na rynkach zagranicznych.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie Sb360.pl.

Podobne publkacje:

UFC on ESPN 4 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC on ESPN

Read More...

PLMMA ma nowego prezesa

Organizacja PLMMA (Profesjonalna Liga MMA) szykuje się do kolejnych, tegorocznych wyzwań. Po przejęciu przez Goodwill Group i związaniu się

Read More...

Kolejne kraje w strukturach IMMAF

Organizacja IMMAF – WMMAA (International Mixed Martial Arts Federation i World Mixed Martial Arts Association) ogłosiła,  że do grona

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu