Amerykańska organizacja UFC ogłosiła podpisanie wieloletniej umowy sponsoringowej z marką wódki Nemiroff.
Dzięki porozumieniu Nemiroff stanie się pierwszą w historii oficjalną wódką organizacji UFC. Logo tego alkoholu będzie można więc oglądać w oktagonie, podczas wszystkich gal organizacji. Nemiroff będzie pojawiać się również podczas transmisji telewizyjnych, a także będzie promowany w mediach społecznościowych i przy innych produkcjach organizacji.
Paul Asencio, wiceprezes UFC ds. globalnych partnerów ogłaszając tę informację powiedział:
– Jesteśmy podekscytowani dołączeniem Nemiroffa do organizacji UFC i tym, że marka ta stanie się pierwszą oficjalną wódką naszej firmy. Branża alkoholowa jest bardzo ważnym fragmentem naszych działań sponsoringowych, a dzięki Nemiroffowi otrzymamy dodatkową szansę jeszcze mocniejszego, globalnego rozwoju naszej marki i samego MMA.
Natomiast Yuriy Sorochynskiy, dyrektor zarządzający marką Nemiroff, dodał:
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z organizacją UFC. Wizja i wartości jakie niesie z sobą organizacja są spójne z DNA naszej marki, a dodatkowo dzięki współpracy z UFC będziemy mieli okazję dotrzeć z naszą marką do szerszego grona odbiorców.
Współpraca obu firm rozpocznie się już od zbliżającej się gali UFC 228, która odbędzie się 8 września w Dallas.