Academia Gorila – z małej salki dla przyjaciół na głębokie wody biznesu  

In Biznes, Kluby, Najciekawsze On
- Updated

Wraz z rozwojem rynku sportów walki w Polsce, kluby oferujące zajęcia w tym zakresie cieszą się coraz większą popularnością. Tendencja ta jest stale obecna we wszystkich badaniach i analizach rynku. Jedną z wyróżniających się marek działających na terenie kraju jest sieć klubów Academia Gorila.

Academia Gorila działa już od sześciu lat i dysponuje oddziałami w dziesięciu miastach w Polsce. Sercem tego przedsięwzięcia jest klub znajdujący się w samym centrum Warszawy o powierzchni ponad 700 metrów kwadratowych, który jest wyposażony w maty zapaśnicze, ring, worki bokserskie, lustra, tarcze, manekiny, olbrzymie szatnie, prysznice, salę i sprzęt do CrossFitu i chillout room z opcją sportowych posiłków.

Twórcy Academi Gorila – Grzegorz Sobieszek i Marcin Polczyk mówią, że ich projekt to nie tylko niepowtarzalny klimat i sportowe sukcesy podopiecznych, ale też pewien styl życia, a ośrodek warszawski stał się jednym z najmodniejszych miejsc na mapie stolicy. Dzięki temu na tamtejszych matach można spotkać takie popularne osoby jak: Olga Frycz, Szczepan Twardoch, Grzegorz Hyży, Piotr Stramowski, Michał „Małolat” Kapliński, Mikołaj Krawczyk, Aleksandra Linda i Julia Wieniawa, a to z kolei daje również medialny napęd do dalszego rozwoju marki.

Przy współpracy z firmą analityczną Akapit Media, twórcy Academii Gorila przeanalizowali ostatni rok działalności i okazało się, że o marce mówiono w mediach blisko 400 razy, a medialna wartość tych publikacji w skali roku szacowana jest na kilkaset tysięcy złotych.

– Dzięki licznym charytatywnym akcjom społecznym, podpisanej umowie partnerskiej z firmą Reebok, aktywnym tworzeniem pozytywnego wizerunku sportów walk w mediach, organizowanym zawodom i szkoleniom Academia Gorila może pochwalić się świetnym funkcjonowaniem w mediach nie tylko ogólnopolskich, ale również regionalnych – mówi Jacek Łosak, właściciel Akapit Media. – Dodatkowym atutem marki jest niezwykle ciekawa i barwna osoba Grzegorza Sobieszka, współtwórcy Academi, która wciąż przyciąga zainteresowanie dużych mediów ogólnopolskich takich jak TVN, TVP czy Polsat, a to wszystko przedkłada się na budowanie rozpoznawalności marki i jej biznesowy sukces.

Academia Gorila - z małej salki dla przyjaciół na głębokie wody ogólnopolskiego biznesu  

Marka Gorila wyróżnia się w świecie sportów walki również innowacyjnym podejściem do marketingu i jako jedna z pierwszych w Polsce dostrzegła istotną rolę mediów społecznościowych w kontekście pozyskiwania klientów, ale również sprawnej i autentycznej komunikacji z nimi. Dziś główny kanał marki na Facebooku ma już 13 tysięcy fanów, a na Instagramie jest śledzony przez ponad 3 tysiące osób. Dodatkowe tysiące zainteresowanych ludzi jest związanych z działaniami fili Academi w mediach społecznościowych oraz fanpage’ami trenerów związanych z klubem.

– Działania podejmowane przez nas nie były z definicji nastawione na zysk, ale na stworzenie społeczności, w której każdy może czuć się bezpiecznie niezależnie od sportowego poziomu, płci, koloru skóry czy statusu materialnego – mówi Grzegorz Sobieszek. –  Wyjazdy kajakowe, spacery historyczne, wspólne morsowania czy darmowe pikniki dla klubowiczów sprawiły, że marka może pochwalić się jedną z największych i autentycznie zżytych społeczności zbudowanych wokół klubu sportów walki.

Academia Gorila już na stałe zapisała się na mapie najlepszych klubów sportowych w Polsce i wciąż podejmuje działania, które umacniają jej pozycję w tym świecie.

You may also read!

Koniec „Magazynu Sportów Walki” w PR 24

Andrzej Janisz i Łukasz Jurkowski. Fot. Dominik Durniat 16 grudnia w „Magazynie Sportów Walki” Polskiego Radia

Read More...

UFC 245 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 245: Usman

Read More...
UFC UFC Fight Night 156 - widzowie i bonusy

UFC i Snapchat ponownie razem

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy z marką Snapchat, aplikacją mobilną i platformą społecznościową do przesyłania filmów i zdjęć. Dzięki podpisanej

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

*

Mobile Sliding Menu