Academia Gorila – z małej salki dla przyjaciół na głębokie wody biznesu  

In Biznes, Kluby, Najciekawsze On
- Updated

Wraz z rozwojem rynku sportów walki w Polsce, kluby oferujące zajęcia w tym zakresie cieszą się coraz większą popularnością. Tendencja ta jest stale obecna we wszystkich badaniach i analizach rynku. Jedną z wyróżniających się marek działających na terenie kraju jest sieć klubów Academia Gorila.

Academia Gorila działa już od sześciu lat i dysponuje oddziałami w dziesięciu miastach w Polsce. Sercem tego przedsięwzięcia jest klub znajdujący się w samym centrum Warszawy o powierzchni ponad 700 metrów kwadratowych, który jest wyposażony w maty zapaśnicze, ring, worki bokserskie, lustra, tarcze, manekiny, olbrzymie szatnie, prysznice, salę i sprzęt do CrossFitu i chillout room z opcją sportowych posiłków.

Twórcy Academi Gorila – Grzegorz Sobieszek i Marcin Polczyk mówią, że ich projekt to nie tylko niepowtarzalny klimat i sportowe sukcesy podopiecznych, ale też pewien styl życia, a ośrodek warszawski stał się jednym z najmodniejszych miejsc na mapie stolicy. Dzięki temu na tamtejszych matach można spotkać takie popularne osoby jak: Olga Frycz, Szczepan Twardoch, Grzegorz Hyży, Piotr Stramowski, Michał „Małolat” Kapliński, Mikołaj Krawczyk, Aleksandra Linda i Julia Wieniawa, a to z kolei daje również medialny napęd do dalszego rozwoju marki.

Przy współpracy z firmą analityczną Akapit Media, twórcy Academii Gorila przeanalizowali ostatni rok działalności i okazało się, że o marce mówiono w mediach blisko 400 razy, a medialna wartość tych publikacji w skali roku szacowana jest na kilkaset tysięcy złotych.

– Dzięki licznym charytatywnym akcjom społecznym, podpisanej umowie partnerskiej z firmą Reebok, aktywnym tworzeniem pozytywnego wizerunku sportów walk w mediach, organizowanym zawodom i szkoleniom Academia Gorila może pochwalić się świetnym funkcjonowaniem w mediach nie tylko ogólnopolskich, ale również regionalnych – mówi Jacek Łosak, właściciel Akapit Media. – Dodatkowym atutem marki jest niezwykle ciekawa i barwna osoba Grzegorza Sobieszka, współtwórcy Academi, która wciąż przyciąga zainteresowanie dużych mediów ogólnopolskich takich jak TVN, TVP czy Polsat, a to wszystko przedkłada się na budowanie rozpoznawalności marki i jej biznesowy sukces.

Academia Gorila - z małej salki dla przyjaciół na głębokie wody ogólnopolskiego biznesu  

Marka Gorila wyróżnia się w świecie sportów walki również innowacyjnym podejściem do marketingu i jako jedna z pierwszych w Polsce dostrzegła istotną rolę mediów społecznościowych w kontekście pozyskiwania klientów, ale również sprawnej i autentycznej komunikacji z nimi. Dziś główny kanał marki na Facebooku ma już 13 tysięcy fanów, a na Instagramie jest śledzony przez ponad 3 tysiące osób. Dodatkowe tysiące zainteresowanych ludzi jest związanych z działaniami fili Academi w mediach społecznościowych oraz fanpage’ami trenerów związanych z klubem.

– Działania podejmowane przez nas nie były z definicji nastawione na zysk, ale na stworzenie społeczności, w której każdy może czuć się bezpiecznie niezależnie od sportowego poziomu, płci, koloru skóry czy statusu materialnego – mówi Grzegorz Sobieszek. –  Wyjazdy kajakowe, spacery historyczne, wspólne morsowania czy darmowe pikniki dla klubowiczów sprawiły, że marka może pochwalić się jedną z największych i autentycznie zżytych społeczności zbudowanych wokół klubu sportów walki.

Academia Gorila już na stałe zapisała się na mapie najlepszych klubów sportowych w Polsce i wciąż podejmuje działania, które umacniają jej pozycję w tym świecie.

Podobne publkacje:

MMA na targach FIWE Fitness Trade Show

Targi FIWE Fitness Trade Show zbliżają się wielkimi krokami. Wydarzenie odbędzie się w dniach 13-15 wrzesień, a jak zapowiadają

Read More...

Pierwsze spotkanie sekcji trenerskiej MMA Polska

Niedawno powstałe Stowarzyszenia MMA Polska, organizacja promująca i zajmująca się mieszanymi sztukami walki w ich wersji amatorskiej, systematycznie przyciąga

Read More...

Carlo Di Blasi prezesem One Championship we Włoszech

Azjatycka organizacja One Championship ogłosiła, że Carlo Di Blasi został mianowany prezesem organizacji we Włoszech. Jako członek kierownictwa organizacji,

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu