Academia Gorila – z małej salki dla przyjaciół na głębokie wody biznesu  

In Biznes, Kluby, Najciekawsze On
- Updated

Wraz z rozwojem rynku sportów walki w Polsce, kluby oferujące zajęcia w tym zakresie cieszą się coraz większą popularnością. Tendencja ta jest stale obecna we wszystkich badaniach i analizach rynku. Jedną z wyróżniających się marek działających na terenie kraju jest sieć klubów Academia Gorila.

Academia Gorila działa już od sześciu lat i dysponuje oddziałami w dziesięciu miastach w Polsce. Sercem tego przedsięwzięcia jest klub znajdujący się w samym centrum Warszawy o powierzchni ponad 700 metrów kwadratowych, który jest wyposażony w maty zapaśnicze, ring, worki bokserskie, lustra, tarcze, manekiny, olbrzymie szatnie, prysznice, salę i sprzęt do CrossFitu i chillout room z opcją sportowych posiłków.

Twórcy Academi Gorila – Grzegorz Sobieszek i Marcin Polczyk mówią, że ich projekt to nie tylko niepowtarzalny klimat i sportowe sukcesy podopiecznych, ale też pewien styl życia, a ośrodek warszawski stał się jednym z najmodniejszych miejsc na mapie stolicy. Dzięki temu na tamtejszych matach można spotkać takie popularne osoby jak: Olga Frycz, Szczepan Twardoch, Grzegorz Hyży, Piotr Stramowski, Michał „Małolat” Kapliński, Mikołaj Krawczyk, Aleksandra Linda i Julia Wieniawa, a to z kolei daje również medialny napęd do dalszego rozwoju marki.

Przy współpracy z firmą analityczną Akapit Media, twórcy Academii Gorila przeanalizowali ostatni rok działalności i okazało się, że o marce mówiono w mediach blisko 400 razy, a medialna wartość tych publikacji w skali roku szacowana jest na kilkaset tysięcy złotych.

– Dzięki licznym charytatywnym akcjom społecznym, podpisanej umowie partnerskiej z firmą Reebok, aktywnym tworzeniem pozytywnego wizerunku sportów walk w mediach, organizowanym zawodom i szkoleniom Academia Gorila może pochwalić się świetnym funkcjonowaniem w mediach nie tylko ogólnopolskich, ale również regionalnych – mówi Jacek Łosak, właściciel Akapit Media. – Dodatkowym atutem marki jest niezwykle ciekawa i barwna osoba Grzegorza Sobieszka, współtwórcy Academi, która wciąż przyciąga zainteresowanie dużych mediów ogólnopolskich takich jak TVN, TVP czy Polsat, a to wszystko przedkłada się na budowanie rozpoznawalności marki i jej biznesowy sukces.

Academia Gorila - z małej salki dla przyjaciół na głębokie wody ogólnopolskiego biznesu  

Marka Gorila wyróżnia się w świecie sportów walki również innowacyjnym podejściem do marketingu i jako jedna z pierwszych w Polsce dostrzegła istotną rolę mediów społecznościowych w kontekście pozyskiwania klientów, ale również sprawnej i autentycznej komunikacji z nimi. Dziś główny kanał marki na Facebooku ma już 13 tysięcy fanów, a na Instagramie jest śledzony przez ponad 3 tysiące osób. Dodatkowe tysiące zainteresowanych ludzi jest związanych z działaniami fili Academi w mediach społecznościowych oraz fanpage’ami trenerów związanych z klubem.

– Działania podejmowane przez nas nie były z definicji nastawione na zysk, ale na stworzenie społeczności, w której każdy może czuć się bezpiecznie niezależnie od sportowego poziomu, płci, koloru skóry czy statusu materialnego – mówi Grzegorz Sobieszek. –  Wyjazdy kajakowe, spacery historyczne, wspólne morsowania czy darmowe pikniki dla klubowiczów sprawiły, że marka może pochwalić się jedną z największych i autentycznie zżytych społeczności zbudowanych wokół klubu sportów walki.

Academia Gorila już na stałe zapisała się na mapie najlepszych klubów sportowych w Polsce i wciąż podejmuje działania, które umacniają jej pozycję w tym świecie.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

UFC przedłuża współpracę z TSN

Przy okazji niedawnej wizyty organizacji UFC w Kanadzie, amerykańska marka  ogłosił przedłużenie współpracy z kanadyjską telewizją sportową The Sports

Read More...

UFC 231 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o liczbie widzów, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 231. Wydarzenie odbyło się w Toronto w

Read More...

UFC 231: Jędrzejczyk vs Shevchenko na Polsacie Sport

Już w nocy z soboty na niedzielę Joanna Jędrzejczyk zawalczy z Valentiną Shevchenko o mistrzowski pas kategorii muszej. Do

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu