Adobe zbada potrzeby fanów One Championship

In Biznes, Współpraca On

Adobe

Azjatycka organizacja One Championship ogłosiła rozpoczęcie współpracy w zakresie analityki z marką Adobe. Celem współpracy jest poszerzenie dotarcia z produktami One, szczególnie z nową aplikacja mobilną organizacji, do nowych odbiorców oraz lepsze dopasowanie produktu do potrzeb fanów.

Twórcy One liczą, że współpracy z Adobe da im odpowiedź na pytanie o to, czego jeszcze oczekują fani sportów walki, a co pomogłoby w dalszym rozwoju biznesu.

Chatri Sityodtong, szef One jest przekonany, że współpraca z Adobe przyniesie dużo korzyści.

– Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy mogli zapewnić naszym fanom na całym świecie te same wrażenia w różnych kanałach, poprzez które odbierają nasze produkty. Analizy od Adobe dadzą nam lepszą wiedzę w zakresie zrozumienia potrzeb naszych widzów. A dzięki temu będzie mogli do nich dostosować i spersonalizować treści.

Organizacja myśli również nad wdrożeniem w przyszłości możliwości korzystania z rozwiązań z zakresu wirtualnej rzeczywistości, dzięki której fani oglądający gale przez internet lub w telewizji mieliby możliwość poczuć atmosferę hali, w której odbywa się wydarzenie.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

ALMMA 164 w Sochaczewie – VIII Puchar Pamięci Żołnierzy Wyklętych

Już na początku marca Amatorska Liga MMA przygotuje swoje kolejne wydarzenie, a będzie to ALMMA 164 w Sochaczewie –

Read More...

Z NBA do MMA – zmiany kadrowe w One Championship

Organizacja One Championship rozwija się coraz szybciej i do kierowania firmą zatrudnia coraz więcej ludzie spoza świata MMA. Niedawno

Read More...

Karolina Kowalkiewicz dołączyła do drużyny Monster Energy

Karolina Kowalkiewicz, polska zawodniczka mieszanych sztuk walk, od 2015 roku związana z organizacją UFC, dołączyła do drużyny Monster Energy.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu