Adobe zbada potrzeby fanów One Championship

In Biznes, Współpraca On

Adobe

Azjatycka organizacja One Championship ogłosiła rozpoczęcie współpracy w zakresie analityki z marką Adobe. Celem współpracy jest poszerzenie dotarcia z produktami One, szczególnie z nową aplikacja mobilną organizacji, do nowych odbiorców oraz lepsze dopasowanie produktu do potrzeb fanów.

Twórcy One liczą, że współpracy z Adobe da im odpowiedź na pytanie o to, czego jeszcze oczekują fani sportów walki, a co pomogłoby w dalszym rozwoju biznesu.

Chatri Sityodtong, szef One jest przekonany, że współpraca z Adobe przyniesie dużo korzyści.

– Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy mogli zapewnić naszym fanom na całym świecie te same wrażenia w różnych kanałach, poprzez które odbierają nasze produkty. Analizy od Adobe dadzą nam lepszą wiedzę w zakresie zrozumienia potrzeb naszych widzów. A dzięki temu będzie mogli do nich dostosować i spersonalizować treści.

Organizacja myśli również nad wdrożeniem w przyszłości możliwości korzystania z rozwiązań z zakresu wirtualnej rzeczywistości, dzięki której fani oglądający gale przez internet lub w telewizji mieliby możliwość poczuć atmosferę hali, w której odbywa się wydarzenie.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

M-1 Global i UFC rozpoczynają współpracę

Rosyjska organizacja M-1 Global ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańskim UFC. W praktyce dzięki tej współpracy i kooperacji UFC oraz

Read More...

Platforma DAZN podała datę debiutu w USA

Sportowa platforma internetowa DAZN ogłosiła, że 10 wrześnie zadebiutuje na amerykańskim rynku, a miesięczny dostęp do niej będzie kosztował

Read More...

MMA zyskuje coraz więcej fanów

Mieszane sztuki walki z roku na rok zyskują na popularności nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu