Adobe zbada potrzeby fanów One Championship

In Biznes, Współpraca On

Adobe

Azjatycka organizacja One Championship ogłosiła rozpoczęcie współpracy w zakresie analityki z marką Adobe. Celem współpracy jest poszerzenie dotarcia z produktami One, szczególnie z nową aplikacja mobilną organizacji, do nowych odbiorców oraz lepsze dopasowanie produktu do potrzeb fanów.

Twórcy One liczą, że współpracy z Adobe da im odpowiedź na pytanie o to, czego jeszcze oczekują fani sportów walki, a co pomogłoby w dalszym rozwoju biznesu.

Chatri Sityodtong, szef One jest przekonany, że współpraca z Adobe przyniesie dużo korzyści.

– Wierzę, że dzięki tej współpracy będziemy mogli zapewnić naszym fanom na całym świecie te same wrażenia w różnych kanałach, poprzez które odbierają nasze produkty. Analizy od Adobe dadzą nam lepszą wiedzę w zakresie zrozumienia potrzeb naszych widzów. A dzięki temu będzie mogli do nich dostosować i spersonalizować treści.

Organizacja myśli również nad wdrożeniem w przyszłości możliwości korzystania z rozwiązań z zakresu wirtualnej rzeczywistości, dzięki której fani oglądający gale przez internet lub w telewizji mieliby możliwość poczuć atmosferę hali, w której odbywa się wydarzenie.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Conor McGregor z nowym kontraktem

Przy okazji wczorajszej konferencji prasowej promującej pojedynek pomiędzy Conorem McGregorem i Khabibem Nurmagomedovem ogłoszono również, że Irlandczyk podpisał nowy

Read More...

Sztuki walki w świecie biznesu

Sporty walki rozwijają się w Polsce coraz mocniej i z roku na rok zyskują na popularności. Na salach treningowych

Read More...

ALMMA 154 Jelenia Góra i ALMMA 155 Lublin

Koniec września będzie aktywny dla Amatorskiej Ligi MMA, bowiem już w najbliższy weekend odbędą się pierwsze po wakacjach edycje

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu