Izu Ugonoh ze wsparciem sponsorskim STS

In Boks, Inne dyscypliny, Marketing, Sponsoring On
- Updated

STS, największy bukmacher w Polsce poinformował właśnie, że podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju. Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu wystąpi w stroju, na którym znajdą się logotypy bukmachera. Kontrakt obejmuje również współpracę w mediach społecznościowych.

– STS wspiera cały polski sport. Współpraca Izu Ugonoh umacnia naszą pozycję w sportach walki, które mają wierne grono fanów w całej Polsce. Wierzymy w naszych zawodników i dlatego zależy nam na obecności w dyscyplinach takich jak boks. Kontrakt z jednym z najbardziej obiecujących i cenionych pięściarzy w kraju, to dla nas także istotna przewaga konkurencyjna – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Izuagbe Ugonoh to utytułowany i utalentowany zawodnik – mistrz Europy i świata amatorów w formule K-1 oraz wielokrotny mistrz Polski w kick-boxingu. Pięściarz w ramach kariery bokserskiej stoczył do tej pory 18 zawodowych walk. Wygrał aż 17 z nich, w tym 14 przez nokaut. Zawodnik poniósł tylko jedną porażkę.

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasy, KSW oraz innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się również we wsparcie esportu – jest oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej i sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka – jednego z najlepszych polskich esportowców. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.

źródło: STS

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu