Andre Gromkovski wiceprezesem UFC w Rosji

In Biznes, Zmiany kadrowe On
- Updated

Andre Gromkovski wiceprezesem UFC Rosja

Kilka dni temu organizacja UFC zapowiedziała oficjalnie swoją debiutancką galę w Rosji, która odbędzie się w Olimpiyskiy Arena w Moskwie, 15 września.

Przy okazji tego ogłoszenia poinformowano również, że w związku z zaangażowaniem UFC w nowy rynek, Andre Gromkovski został powołany na stanowisko wiceprezesa w UFC Rosja. Gromkovski ma za sobą doświadczenie w zakresie mediów, marketingu cyfrowego i dystrybucji treści, ponieważ współpracował z takimi firmami, jak Universal Studios, FOX, Viacom i Paramount Pictures. Gromkovski będzie kierował regionalnym planem strategicznym dla UFC Rosja, współpracując z zespołem wykonawczym w Las Vegas oraz zespołem EMEA z siedzibą w Londynie.

UFC w ostatnich latach odnotowuje gwałtowny wzrost popularności w Rosji i jak informuje, dzięki sukcesom lokalnych zawodników liczba fanów przekracza tam już 22 miliony. W ciągu ostatnich miesięcy, Khabib Nurmagomedov zdobył pas mistrzowski w kategorii lekkiej, Alexander Volkov pokonał legendę mieszanych sztuk walki i byłego mistrza UFC w wadze ciężkiej Fabricio Werduma, a Zabit Magomedsharipov może pochwalić się rekordem 15-1, wliczając w to trzy zwycięstwa w dywizji piórkowej w UFC.

– Rosja jest kluczową częścią międzynarodowej ekspansji UFC – powiedział David Shaw, pełniący funkcję wiceprezesa UFC do spraw międzynarodowych.  – Zapotrzebowanie naszych fanów na galę w Rosji było ogromne, a przy tak wielkim potencjalnie, jakim jest ten rynek dla nas, wiedzieliśmy, że będzie to idealny moment na zorganizowanie tam gali.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu