Artur Sowiński, były mistrz organizacji KSW jest dziś jedną z najbardziej medialnych postaci walczących na polskim rynku MMA. Na samym Facebooku jego profil jest polubiony przez ponad 50 tysięcy fanów, a na Instagramie śledzi go już ponad 21 tysięcy osób. Nie tylko jednak w mediach społecznościowych Artur radzi sobie bardzo dobrze. Zainteresowanie jego osobą jest również widoczne w tzw. mediach tradycyjnych, czyli prasie, internecie, radiu i telewizji.
Agencja Akapit Media specjalizująca się w tworzeniu treści i analizie mediów przygotowała dla Artura Sowińskiego podsumowanie jego medialnej obecności w roku 2017.
– Artur ma za sobą kolejny udany rok pod względem obecności w prasie, internecie i RTV – mówi Jacek Łosak, właściciel agencji Akapit Media. – Jego osoba pojawiła się w blisko trzech tysiącach publikacji, a co ważne, była tam traktowana podmiotowo, ogromna bowiem część tych materiałów dotyczyła w całości, bądź w większej części właśnie Artura. Materiały o Arturze pojawiały się w wielu różnorakich mediach, nie tylko ogólnopolskich, ale również regionalnych. Dzięki temu potencjał dotarcia do szerokiej grupy odbiorców był bardzo duży.
Przy okazji budowania przez Artura Sowińskiego marki i rozpoznawalności na sportowym rynku MMA, warto wspomnieć również, że zawodnik ten miał także okazję zawalczyć w 2017 roku podczas jedynej gali KSW, która była transmitowana na otwartej antenie Polsatu. Oglądało ją na żywo średnio 1,1 miliona widzów. Transmisja osiągnęła również blisko 14% udziału w rynku w najważniejszej grupie komercyjnej oraz blisko 18% udziału w widowni męskiej. W szczytowym momencie galę KSW 38 śledziło 1,5 miliona widzów, a samo wydarzenie było też najchętniej oglądaną pozycją programową w wieczór emisji.