Max Holloway podpisał umowę z marką Budweiser

In Marketing, Sponsoring On

Max Holloway podpisał umowę z marką Budweiser

Max Holloway, mistrz organizacji UFC podpisał umowę sponsorską z marką piwa Budweiser. Co ciekawe, Budweiser przez wiele lat był sponsorem samej organizacji, jednak od stycznia 2018 roku zakończyła się współpraca z UFC, a miejsce Budweisera u amerykańskiego potentata na rynku MMA przejęła marka Modelo.

– Budweiser to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, jest też związana z najważniejszymi dyscyplinami sportowymi w tym kraju – powiedział w rozmowie z serwisem MMAFighting Brian Butler z Suckerpunch Entertainment, który reprezentuje Hollowaya. – Jesteśmy bardzo szczęśliwi mogąc rozpocząć współpracę pomiędzy marką Budweiser i Maxem.

Holloway walczy dla organizacji UFC od roku 2012, a od 12 walk pozostaje niepokonany. Pod koniec roku 2016 zdobył tymczasowy pas mistrzowski wagi piórkowej, a następnie pokonał Jose Aldo i tym samym na jego biodrach zawisł pełnoprawny pas.

Podpisując indywidualną umowę sponsorską z marką Budweiser, Holloway dołączył do grona takich zawodników jak: Conor McGregor i Donald Cerrone.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu