M-1 Global z własnym kanałem telewizyjnym

In Media, Umowy telewizyjne On
- Updated

M-1 Global red media

Red Media, jeden z największych rosyjskich nadawców telewizyjnych poinformował o rozpoczęciu współpracy z organizacją M-1 Global, która od lat zajmuje się organizowaniem gal MMA, głównie na terenie Rosji.

Dzięki podpisanej umowie, od lutego ruszy nowego telewizyjny kanał tematyczny o nazwie M-1 Global, który zostanie poświęcony sportom walki. Widzowie będą mogli zobaczyć na nim transmisje na żywo z gal MMA, programy informacyjne i analityczne z udziałem zawodników organizacji M-1 Global oraz filmy dokumentalne i inne produkcje własne. Dzięki ogromnej bazie gal organizacji M-1, kanał będzie przypominał również archiwalne wydarzenia tej organizacji.

Vadim Filkenstein, prezes M-1 Global, jest bardzo zadowolony z rozpoczęcia nowego przedsięwzięcia.

– Rozwój naszej marki jest bardzo ważne, a jednym z jego elementów jest posiadanie własnych mediów. Postaramy się, aby nasza publiczność otrzymywała tylko najciekawsze i najbardziej istotne informacje ze świata sztuk walki .

Vyacheslav Kamnev, prezes zarządu M-1 dodał również, że kanał telewizyjny to jedynie początek.

– Nie zamierzamy się zatrzymywać i już planujemy stworzenie uniwersalnej platformy multimedialnej w oparciu o kanał telewizyjny i istniejącą aplikację mobilną M-1 Global.

Anton Konshin, dyrektor ds. rozwoju i dystrybucji Red Media również jest zadowolony z poszerzenie portfolio kanałów telewizyjnych.

– Cieszymy się, że początek 2018 roku przynosi dobre wiadomości, czyli uruchomienie nowego kanału telewizyjnego. Nadal uzupełniamy pakiet dystrybucyjny Red Media popularnymi kanałami tematycznymi, których widzowie od nas oczekują.  Zainteresowanie publiczności mieszanymi sztukami walki jest oczywiście wysokie, więc kanał telewizyjny M-1 Global będzie uzupełniał naszą ofertę programową.

Kanał ma być dostępny nie tylko w Rosji, ale również całej Europie, Kanadzie, USA i na Bliskim Wschodzie.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu