Karolina Owczarz z nowym sponsorem

In Marketing, Sponsoring On
- Updated

Karolina Owczarz gymfood team

Karolina Owczarz, była pięściarka i dziennikarka Polastu Sport, która szykuje się do debiutu w mieszanych sztukach walki, pozyskała nowego sponsora.

Jak poinformował Artur Ostaszewski, menadżer fighterki, nową marką wspierającą Owczarz został GymFood, producent odżywek i suplementów.

– Miło nam poinformować, że Karolina Owczarz będzie twarzą nowej linii odżywek i suplementów GymFood – przeznaczonych dla sportowców i osób aktywnych sportowo – napisano na profilu Facebook marki Shocker MMA, grupy menadżerskiej, która zajmuje się zawodniczką.

Okazuje się również, że Karolina Owczarz jest pierwszą ambasadorką należącą do GymFood Team.  Przedstawiciele marki napisali o tym w serwisie Facebook.

– Karolina Owczarz podopieczna Shocker MMA – to pierwsza z osób, które zasilą szeregi GymFood Team! Bohaterka najgłośniejszego transferu w sportach walki w ubiegłym roku z pewnością dostarczy nam wielu sportowych emocji. Karolina – witamy w GymFood Team!

Nie tylko jednak Owczarz może liczyć na wsparcie GymFood, również inni zawodnicy współpracujący z Shocker MMA niedługo dołączą do ambasadorów tej marki.

– Marka GymFood to nowa seria produktów od firmy Pharmovit, a co ciekawe, Karolina to pierwsza osoba z trójki zawodników Shocker MMA, którzy staną się częścią Gym Food Team – pozostałych poznacie niebawem – poinformowali przedstawiciele tej grupy menadżerskiej.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

UFC Fight Night 128 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów i oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight

Read More...

Przedstawiciele IMMAF na konwencji SportAccord

Przedstawiciele organizacji International MMA Federation zostali zaproszenie na konwencję SportAccord, która odbywa się właśnie w Bangkoku. Jest to doroczne

Read More...

ESPN i FOX w grze o prawa telewizyjne do gal UFC

W tym roku wygasa umowa dotycząca praw telewizyjnych pomiędzy UFC i grupą Fox, która została podpisana prawie siedem lat temu.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu