Szkoła Walki Drwala z nowym logo

In Marketing On

Szkoła Walki Drwala z nowym logo

Szkoła Walki Drwala (SWD), krakowski klub sportów walki, którego historia sięga 2006 roku i którego twórcą jest Tomasz Drwal, pierwszy Polak walczących dla organizacji UFC, zaprezentowała właśnie nowe logo. Jak napisali w mediach społecznościowych przedstawiciele klubu, plany rozwoju tej marki są bardzo ambitne.

– Rok 2017 był dla nas czasem ogromnego rozwoju. Nie chodzi tylko o otwarcie nowej strefy SWD w Fitness Platinium Bratysławska, ale o tworzone przez ten cały czas szczegółowe plany treningowe, program szkolenia instruktorów oraz model działania naszych klubów. Wszystko po to, żeby jeszcze bardziej podnieść standard tego co robimy. Jeśli poprzedni rok był czasem rozwoju, to rok 2018 zapowiada się jako przełomowy. W planach – poza wdrażaniem wspomnianych programów – jest także otwarcie kolejnych placówek (nie tylko na terenie Krakowa) oraz rozwój nowego serwisu internetowego SWD GYM, którego premiera będzie miała miejsce już 8 stycznia.

Wraz z rozwojem klubu przyszedł również czas na modyfikację identyfikacji wizualnej. Zmiana logotypu to bowiem dopiero początek.

– Chcemy, by za rozwojem nadążyła także identyfikacja wizualna naszych klubów, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowego logo. Ma ono zbliżone do poprzedniego proporcje oraz kolorystykę. Staraliśmy się także zachować, tak charakterystyczny dla Szkoły Walki Drwala, kształt tarczy. Nowe logo jest prostsze i nie tak dosłowne jak poprzednie. Zawiera także skrót SWD, który na przestrzeni ostatnich lat w naturalny sposób stał się alternatywną nazwą klubu. Jego popularność sprawiła, iż postanowiliśmy wprowadzić go do oficjalnego nazewnictwa. Nowe logo to jednak dopiero początek. Przygotowaliśmy nową identyfikację wizualną całej naszej marki. Będzie ona stopniowo wprowadzana w najbliższych miesiącach, lecz jej przykłady możecie zobaczyć już teraz.

Poza klubem Szkoła Walki Drwala w Krakowie oraz filiami w Wadowicach i Świdnicy, markę SWD tworzą w tym momencie także: SWD Kids, SWD Woman i SWD Komando.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

UFC Fight Night 128 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów i oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight

Read More...

Przedstawiciele IMMAF na konwencji SportAccord

Przedstawiciele organizacji International MMA Federation zostali zaproszenie na konwencję SportAccord, która odbywa się właśnie w Bangkoku. Jest to doroczne

Read More...

ESPN i FOX w grze o prawa telewizyjne do gal UFC

W tym roku wygasa umowa dotycząca praw telewizyjnych pomiędzy UFC i grupą Fox, która została podpisana prawie siedem lat temu.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu