Wybrano ambasadorów marki Bodyarmor z ramienia UFC

In Marketing, Sponsoring On

Bodyarmor

Na początku października organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy sponsorskiej z marką napojów energetycznych BodyArmor.

Współpraca rozpocznie się w roku 2018 jednak tuż przed galą UFC 217 amerykański potentat MMA ogłosił, którzy zawodnicy będą ambasadorami marki napojów. Podczas specjalnej konferencji prasowej z udziałem Dany Whitea, szefa UFC, Kobego Bryant, udziałowca w BodyArmor i Mikea Repolea, właściciela marki, przedstawiono czterech ambasadorów marki napojów izotonicznych z ramienia UFC.

Pierwszy z nich będzie Cody Garbrandt, były już mistrz UFC, który przegrał swoją walkę podczas gali UFC 217. Drugim zostanie Cynthia Calvillo, która zadebiutowała w największej organizacji MMA dopiero w tym roku, ale ma już na koncie trzy wygrane pojedynki. Na trzeciego ambasadora wybrano Francisa Ngannou, zawodnika wagi ciężkiej z dużym potencjałem, który w swoim najbliższym pojedynku zmierzy się z Alistairem Overeemem. Natomiast drugą kobietą reprezentującą marką BodyArmor zostanie Michelle Waterson, była mistrzyni organizacji Invicta i aktualna zawodniczka UFC.

Warto przypomnieć, że współpraca obu marek obejmuje jedynie Stany Zjednoczone.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

M-1 Global i UFC rozpoczynają współpracę

Rosyjska organizacja M-1 Global ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańskim UFC. W praktyce dzięki tej współpracy i kooperacji UFC oraz

Read More...

Platforma DAZN podała datę debiutu w USA

Sportowa platforma internetowa DAZN ogłosiła, że 10 wrześnie zadebiutuje na amerykańskim rynku, a miesięczny dostęp do niej będzie kosztował

Read More...

MMA zyskuje coraz więcej fanów

Mieszane sztuki walki z roku na rok zyskują na popularności nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu