Wybrano ambasadorów marki Bodyarmor z ramienia UFC

In Marketing, Sponsoring On

Bodyarmor

Na początku października organizacja UFC ogłosiła podpisanie umowy sponsorskiej z marką napojów energetycznych BodyArmor.

Współpraca rozpocznie się w roku 2018 jednak tuż przed galą UFC 217 amerykański potentat MMA ogłosił, którzy zawodnicy będą ambasadorami marki napojów. Podczas specjalnej konferencji prasowej z udziałem Dany Whitea, szefa UFC, Kobego Bryant, udziałowca w BodyArmor i Mikea Repolea, właściciela marki, przedstawiono czterech ambasadorów marki napojów izotonicznych z ramienia UFC.

Pierwszy z nich będzie Cody Garbrandt, były już mistrz UFC, który przegrał swoją walkę podczas gali UFC 217. Drugim zostanie Cynthia Calvillo, która zadebiutowała w największej organizacji MMA dopiero w tym roku, ale ma już na koncie trzy wygrane pojedynki. Na trzeciego ambasadora wybrano Francisa Ngannou, zawodnika wagi ciężkiej z dużym potencjałem, który w swoim najbliższym pojedynku zmierzy się z Alistairem Overeemem. Natomiast drugą kobietą reprezentującą marką BodyArmor zostanie Michelle Waterson, była mistrzyni organizacji Invicta i aktualna zawodniczka UFC.

Warto przypomnieć, że współpraca obu marek obejmuje jedynie Stany Zjednoczone.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

UFC on FOX 26 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC on FOX

Read More...

PGE Narodowy ponownie na plusie

Zysk operacyjny za 2017 rok wyniesie 7 mln zł, a liczba gości odwiedzających PGE Narodowy osiągnie poziom 1,7 mln

Read More...

Cyfrowy Polsat i IPLA ze świąteczną galą KSW 41

Ruszyła sprzedaż dostępu do świątecznej gali KSW 41, która odbędzie się w katowickim Spodku na dzień przed Wigilią Świąt

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu