Trzecie wydanie magazynu „Sport&Business 360”

In Media On
- Updated

Sport&Business 360

Na początku roku, na polskim rynku prasowym zadebiutował magazyn „Sport&Business 360”, który w całości poświęcony jest tematyce szeroko pojętego zarządzania sportem.

Co ciekawe, w magazynie znalazło się również miejsce dla mieszanych sztuk walki. W pierwszym numerze czytelnicy mogli przeczytać rozmową z Franciszkiem Georgiewem, którego firma Social Tigers działa aktywnie również w świecie sportów walki. W drugim wydaniu natomiast ukazał się tekst o biznesowej historii rozwoju organizacji KSW.

Trzecie wydanie magazynu „Sport&Business 360” właśnie trafiło na rynek, a w nim możemy znaleźć informacje o finansowym obliczu sportu oraz sporo nowości i zmian. Jak mówi Jan Ciepiela, redaktor naczelny periodyku:

– Mając na uwadze powiększające się grono naszych czytelników oraz ich branżowe zróżnicowanie uznaliśmy, że konieczne jest uporządkowanie artykułów zgodnie z ich charakterystyką. Tak aby każdy czytelnik mógł z łatwością poruszać się w treści kwartalnika, odnajdując działy dla niego dedykowane. Pierwszym działem jest „Rozwój kariery”, kierujemy go przede wszystkim do sportowców oraz ich menagerów. Nie ważne czy jest to zawodowy menager, trener, rodzić czy dobry kolega. Skupiliśmy się tutaj na obszarach ułatwiających prawidłowe zarządzanie karierą. Drugi dział dedykujemy osobom zarządzającym organizacjami sportowymi tj.: klub sportowy, związek sportowy, czy nawet zewnętrzne akademie treningowe. Przedstawiamy spektrum możliwości stojących otworem przed ambitnym menagerem i jego organizacją, najnowsze trendy oraz szczegółowe analizy czołowych polskich i europejskich organizacji. „Sponsoring i marketing” to porady oraz przykłady dla firm chcących lub już inwestujących w sport. Jeżeli się uczyć to tylko od najlepszych. W bieżącym wydaniu przedstawiamy kulisy inwestycji firmy PKN Orlen w Polski Związek Kolarstwa. Dowiemy się również tutaj jak powinny wyglądać zdrowe relacje sponsoringowe oraz sprawdzimy jak taka relacja wygląda na przykładzie Wisły Kraków i firmy Profix z branży budowlanej. „Samorząd i infrastruktura” to dział poświęcony zarządcom obiektów sportowych. W tym dziale opisywane będą przykłady wykorzystania sportu do promocji regionów oraz związanych z tym aspektów. Będziemy poruszać tu najciekawsze tematy – np. szczegółowa analiza rynku naming rights w Polsce, a nawet te kontrowersyjne, choćby „Ile Kraków stracił nie organizując zimowych igrzysk olimpijskich”. Dział „Biznes” ma być motywatorem i przykładem dla tych, którzy zawsze myśleli o założeniu start-upu , czy w ogóle firmy związanej ze sportem. Jest to idealny dział dla sportowców zadających sobie pytanie „co robić po zakończonej karierze?”

Dodatkowo rozbudowano ofertę prenumeraty magazynu.

– Wzbogaciliśmy również ofertę prenumeraty. Teraz możliwy jest wybór spośród trzech pakietów: internetowy – dający dostęp tylko elektronicznych wydań, papierowy oraz PLUS. Ten ostatni zawiera w swojej ofercie również archiwalne numery naszego kwartalnika. Mam nadzieję, że obecne zmiany będą pomocne, tym bardziej że były one szeroko konsultowane z prenumeratorami i autorami tekstów.

Więcej informacji o magazynie można znaleźć na stronie sb360.pl.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

M-1 Global i UFC rozpoczynają współpracę

Rosyjska organizacja M-1 Global ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańskim UFC. W praktyce dzięki tej współpracy i kooperacji UFC oraz

Read More...

Platforma DAZN podała datę debiutu w USA

Sportowa platforma internetowa DAZN ogłosiła, że 10 wrześnie zadebiutuje na amerykańskim rynku, a miesięczny dostęp do niej będzie kosztował

Read More...

MMA zyskuje coraz więcej fanów

Mieszane sztuki walki z roku na rok zyskują na popularności nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu