Marka Bud Light zniknie z oktagonu UFC

In Marketing, Sponsoring On
- Updated

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie wieloletniej umowy sponsorskiej z marką piwa Modelo. Dzięki tej współpracy Modelo będzie oficjalnym piwem największej organizacji MMA. Umowa będzie jednak obowiązywać jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych.

Modelo zastąpi w oktagonie wieloletniego partnera organizacji, markę Bud Light.

Dana White, szef amerykańskiej organizacji ogłaszając tę informację powiedział:

– Modelo to niesamowita marka, która podobnie jak UFC bardzo angażuje się w działania na rzecz swoich fanów.
Uwielbiam ich. Aktualnie rozmawiamy na temat naszych przyszłych, świetnych projektów.

Dzięki współpracy, która ruszy z początkiem roku 2018, marka Modelo będzie między innymi prezentowana w oktagonie podczas wybranych gal transmitowanych w systemie pay-per-view, a w swoich reklamach będzie również korzystać z wizerunków zawodników walczących dla amerykańskiej organizacji.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Piąte wydanie magazynu „Sport & Business 360”

Samo zwycięstwo nic nie znaczy, trzeba umieć je wykorzystać! To myśl przyświecająca najnowszemu wydaniu „Sport & Business 360”, którego

Read More...

Eddie Alvarez podpisał kontrakt z One Championship

Organizacja One Championship ogłosiła podpisanie umowy z Eddiem Alvarezem, byłym mistrzem organizacji Bellator i UFC.  O potencjalnych rozmowach Alvareza

Read More...

Rozkład jazdy przed FEN 22

Gala FEN 22, która odbędzie się już 20 października w Poznaniu zbliża się wielkimi krokami. Przedstawiamy zatem szczegółowy plan na

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu