Marka Bud Light zniknie z oktagonu UFC

In Marketing, Sponsoring On
- Updated

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie wieloletniej umowy sponsorskiej z marką piwa Modelo. Dzięki tej współpracy Modelo będzie oficjalnym piwem największej organizacji MMA. Umowa będzie jednak obowiązywać jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych.

Modelo zastąpi w oktagonie wieloletniego partnera organizacji, markę Bud Light.

Dana White, szef amerykańskiej organizacji ogłaszając tę informację powiedział:

– Modelo to niesamowita marka, która podobnie jak UFC bardzo angażuje się w działania na rzecz swoich fanów.
Uwielbiam ich. Aktualnie rozmawiamy na temat naszych przyszłych, świetnych projektów.

Dzięki współpracy, która ruszy z początkiem roku 2018, marka Modelo będzie między innymi prezentowana w oktagonie podczas wybranych gal transmitowanych w systemie pay-per-view, a w swoich reklamach będzie również korzystać z wizerunków zawodników walczących dla amerykańskiej organizacji.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

M-1 Global i UFC rozpoczynają współpracę

Rosyjska organizacja M-1 Global ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańskim UFC. W praktyce dzięki tej współpracy i kooperacji UFC oraz

Read More...

Platforma DAZN podała datę debiutu w USA

Sportowa platforma internetowa DAZN ogłosiła, że 10 wrześnie zadebiutuje na amerykańskim rynku, a miesięczny dostęp do niej będzie kosztował

Read More...

MMA zyskuje coraz więcej fanów

Mieszane sztuki walki z roku na rok zyskują na popularności nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu