Marka Bud Light zniknie z oktagonu UFC

In Marketing, Sponsoring On
- Updated

Organizacja UFC ogłosiła podpisanie wieloletniej umowy sponsorskiej z marką piwa Modelo. Dzięki tej współpracy Modelo będzie oficjalnym piwem największej organizacji MMA. Umowa będzie jednak obowiązywać jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych.

Modelo zastąpi w oktagonie wieloletniego partnera organizacji, markę Bud Light.

Dana White, szef amerykańskiej organizacji ogłaszając tę informację powiedział:

– Modelo to niesamowita marka, która podobnie jak UFC bardzo angażuje się w działania na rzecz swoich fanów.
Uwielbiam ich. Aktualnie rozmawiamy na temat naszych przyszłych, świetnych projektów.

Dzięki współpracy, która ruszy z początkiem roku 2018, marka Modelo będzie między innymi prezentowana w oktagonie podczas wybranych gal transmitowanych w systemie pay-per-view, a w swoich reklamach będzie również korzystać z wizerunków zawodników walczących dla amerykańskiej organizacji.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

UFC on FOX 26 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC on FOX

Read More...

PGE Narodowy ponownie na plusie

Zysk operacyjny za 2017 rok wyniesie 7 mln zł, a liczba gości odwiedzających PGE Narodowy osiągnie poziom 1,7 mln

Read More...

Cyfrowy Polsat i IPLA ze świąteczną galą KSW 41

Ruszyła sprzedaż dostępu do świątecznej gali KSW 41, która odbędzie się w katowickim Spodku na dzień przed Wigilią Świąt

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu