Organizatorzy konkursu Złotych Spinaczy, czyli wydarzenia przygotowywanego przez branżę public relations, ogłosili listę projektów nominowanych do nagrody w roku 2017.
Spośród 266 zgłoszeń tegoroczne 72-osobowe grono jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu. Wśród nominowanych znalazła się również organizacji KSW, która będzie rywalizować w kategorii PR korporacyjny. Trzy nominowane projekty w tej kategorii to:
- KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
- Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
- Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska
Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.
Konkurs Złote Spinacze został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.
W tym roku po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – Jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.
Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.