KSW nominowane do nagrody Złotych Spinaczy 2017

In Marketing On

KSW nominowane do nagrody Złotych Spinaczy 2017

Organizatorzy konkursu Złotych Spinaczy, czyli wydarzenia przygotowywanego przez branżę public relations, ogłosili listę projektów nominowanych do nagrody w roku 2017.

Spośród 266 zgłoszeń tegoroczne 72-osobowe grono jury Złotych Spinaczy wybrało projekty, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu. Wśród nominowanych znalazła się również organizacji KSW, która będzie rywalizować w kategorii PR korporacyjny. Trzy nominowane projekty w tej kategorii to:

  • KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej / Big Picture, KSW (Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand
  • Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia / Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego
  • Shell Eco-marathon / Hill+Knowlton Strategies Poland, Shell Polska

Zwycięzców poznamy 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

Konkurs Złote Spinacze został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku. Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.

W tym roku po raz drugi jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – Jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę brązową lub srebrną, ale tylko jedną złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu