Joanna Jędrzejczyk reklamuje markę Play

In Marketing, Reklama On
- Updated

Joanna Jędrzejczyk w reklamie Play

Joanna Jędrzejczyk, mistrzyni organizacji UFC, wystąpiła w spocie reklamowy sieci telekomunikacyjnej Play. Jest to kolejna część kampanii reklamowej oferty Stan Nielimitowany. We wcześniejszych odsłonach kampanii wystąpili: Martyna Wojciechowska, Kuba Błaszczykowski i Arkadiusz Jakubik.

Informując o swoim udziale w kampanii, Joanna Jędrzejczyk napisała w mediach społecznościowych:

– Czy widzieliście już najnowszą reklamę Play? Pamiętajcie! Ciężka praca przynosi upragnione efekty.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, w rozmowie z naszym serwisem tak skomentował wybór Joanny Jędrzejczyk na ambasadorkę marki.

– Pracujemy w Play z najlepszymi aktorami, dziennikarzami, muzykami i sportowcami. Pani Joanna jest fantastycznym sportowcem na światowym poziomie. W swojej karierze pokonuje wszystkie limity więc idealnie pasuje do naszej kampanii.

Warto przypomnieć, że Joanna Jędrzejczyk jest ambasadorką takich marek jak Reebok, Oshee i Samsung.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu