MMARocks.pl kończy dziesiąty rok działalności

In Media On
- Updated

MMARocks.pl kończy dziesiąty rok działalności

Portal MMARocks.pl, który jest partnerem serwisu MMABiznes.pl, a jednocześnie największym i najstarszym polskim portalem poświęconym mieszanym sztukom walki obchodzi właśnie swój dziesiąty jubileusz działalności. Początkowo serwis był blogiem założonym przez Tomasza Nowosielskiego, do którego po kilku tygodniach działalności dołączył Jakuba Bijan. Z czasem do dwójki założycieli dołączył wspólnik – Piotr Torzewski, odpowiedzialny za kwestie techniczne – a całość przerodziła się w profesjonalny portal, który jest dziś regularnie odwiedzany przez pół miliona unikatowych użytkowników miesięcznie.

Jak mówią właściciele serwisu, w roku 2007 powstał on z potrzeby chwili i bardziej jako hobby. Dziś jest to już dobrze prosperujący biznes i profesjonalne medium, w którego redakcji działa kilkanaście osób.

– MMARocks.pl, jak wiele przedsięwzięć narodziło się z pasji i chęci budowania czegoś, czym sami się ekscytowaliśmy. Szczęśliwie okazało się, że dzięki latom poświęceń i pracy na dwa etaty można ową pasję przekuć w produktywną i dochodową działalność. Pamiętam ówczesne statystyki, naszą radość z pierwszych czytelników, komentarzy. Od tamtej pory strona została odwiedzona 190 milionów razy, a nasi użytkownicy przez ten czas napisali 1 800 000 komentarzy – wspomina Tomasz Nowosielski.

Integralną częścią MMARocks jest unikatowe forum Cohones.pl, które skupia tysiące aktywnych użytkowników, na bieżąco komentujących wydarzenia ze świata sportów walki i nie tylko.

– Cohones to wyjątkowe miejsce w zmieniającym się internecie, w którym tradycyjne fora coraz częściej wypierane są przez media społecznościowe i tamtejsze grupy tematyczne. Tymczasem forum MMARocks jest nie tylko szybko rozwijającą się platformą wymiany poglądów na temat sportów walki, treningu i kwestii okołotreningowych – jest też skupiskiem ludzi, którzy swoje zainteresowania pragną dzielić z innymi. To sprawia, że Cohones tworzy z serwisu MMARocks S żywą społeczność, a jej członkowie częstokroć znają się osobiście ze wspólnych wyjazdów, zlotów i eventów tematycznych – komentuje Jakub Bijan.

Marka MMARocks, jako największe branżowe medium w Polsce oraz Europie, może również pochwalić się blisko 130 tysiącami fanów na Facebooku, 17 tysiącami osób obserwujących na Instagramie, prawie 4 tysiącami na Twitterze oraz prawie 2 tysiącami subskrybentów w serwisie Youtube.

– Gdy zaczynaliśmy, na stronie pojawiało się kilkadziesiąt materiałów miesięcznie. Dziś samych newsów tworzymy kilkanaście, czasem dwadzieścia kilka dziennie. Do tego dochodzą wywiady i inne produkcje wideo, podcasty i autorskiej teksty poświęcone branży sportów walki. W tym roku uruchomiliśmy również sklep MMARocks, dzięki któremu będziemy mogli skupić się na dostarczeniu naszym czytelnikom nie tylko interesujących ich treści, ale także potrzebnych im produktów – twierdzi Piotr Torzewski

Portal ma za sobą wiele etapów rozwoju, a decyzje, które były podejmowane przy jego budowaniu, pokazują, że właściciele wybrali właściwą drogę i mają jeszcze sporo pomysłów na przyszłość.

– Planujemy rozszerzyć współpracę z naszymi partnerami, dzięki czemu będziemy mogli dostarczać jeszcze więcej ciekawych treści dla naszych czytelników. Nie ukrywamy również, że chcemy poszerzyć działalność o kolejne segmenty – choć na razie jest jeszcze zbyt wcześnie, aby zdradzać szczegóły. Na pewno możemy obiecać, że w kolejnych miesiącach na MMARocks będzie się działo naprawdę dużo, co bez wątpienia przyniesie wiele korzyści zarówno czytelnikom portalu jak i forumowiczom – zapewnia Tomasz Nowosielski.

Wejście w jedenasty rok działalności MMARocks.pl zapowiada się więc niezwykle ciekawie.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Ruszyły rozmowy w sprawie połączenia IMMAF i WMMAA

Organizacja International Mixed Martial Arts Federation (IMMAF) poinformowała o rozpoczęciu negocjacji w sprawie połączenia z World Mixed Martial Arts

Read More...

Karolina Owczarz ambasadorką marki Isostar

Na początku listopada media obiegła informacja o tym, że Karolina Owczarz, była pięściarka i dziennikarka Polastu Sport zdecydowała się

Read More...

UFC Fight Night 121 – widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight Night 121. Wydarzenie odbyło się w

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu