7-Eleven rozpoczyna współpracę z UFC

In Marketing, Sponsoring On

7-Eleven rozpoczyna współpracę z UFC

Jak poinformował serwis Sports Business Journal, organizacja UFC podpisała umowę o współpracy z marką 7-Eleven. Współpraca ma potrwać do końca roku, jednak w zależności od rezultatów może zostać przedłużona.

7-Eleven to marka małych sklepów spożywczych i jednocześnie największa pod względem liczby obiektów handlowych sieć na świeci.

Dzięki porozumieniu 8400 sklepów 7-Eleven na terenie USA i Kanady będzie współdziałało przy promocji UFC. Klienci sklepów robiąc zakupy będą mieli okazję wygrywać np. zniżki na dostęp do systemu UFC Fight Pass. W zamian logo 7-Eleven będzie widoczne w oktagonie UFC również podczas numerowanych gal sprzedawanych w systemie pay-per-view.

Warunki finansowe umowy pomiędzy markami nie są znane.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Paige VanZant wyda swoją biografię

Paige VanZant, zawodniczka organizacji UFC, zdecydowała się na wydanie książki.  Będzie to autobiografia młodej fighterki, która pokaże jej drogę

Read More...

KSW z nowym partnerem telewizyjnym w Irlandii

Tuż przed zbliżającą się wielkimi krokami galą KSW 40, do której dojdzie 22 października w Dublinie, organizacja ogłosiła podpisanie

Read More...

Georges St-Pierre inwestuje w e-sport

Georges St-Pierre, pochodzący z Kanady były mistrz organizacji UFC, który już niedługo powróci do oktagonu, by zmierzyć się z

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu