7-Eleven rozpoczyna współpracę z UFC

In Marketing, Sponsoring On

7-Eleven rozpoczyna współpracę z UFC

Jak poinformował serwis Sports Business Journal, organizacja UFC podpisała umowę o współpracy z marką 7-Eleven. Współpraca ma potrwać do końca roku, jednak w zależności od rezultatów może zostać przedłużona.

7-Eleven to marka małych sklepów spożywczych i jednocześnie największa pod względem liczby obiektów handlowych sieć na świeci.

Dzięki porozumieniu 8400 sklepów 7-Eleven na terenie USA i Kanady będzie współdziałało przy promocji UFC. Klienci sklepów robiąc zakupy będą mieli okazję wygrywać np. zniżki na dostęp do systemu UFC Fight Pass. W zamian logo 7-Eleven będzie widoczne w oktagonie UFC również podczas numerowanych gal sprzedawanych w systemie pay-per-view.

Warunki finansowe umowy pomiędzy markami nie są znane.

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu