Symbo partnerem DSF Kickboxing Challenge

In Inne dyscypliny, Kickboxing On
- Updated

Symbo partnerem DSF Kickboxing Challenge

Nowym partnerem technicznym Federacji DSF Kickboxing Challenge została polska marka odzieżowa Symbo. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie 1. Piknik Charytatywny, który 9 września odbędzie się przed Schroniskiem Na Paluchu. Umowa obowiązuje do końca 2017 roku.

– Cieszę się ze współpracy z Symbo. To nowa marka na polskiej scenie odzieży sportowej, ale zapewniam, że nie brakuje im doświadczenia i determinacji – mówi Sławomir Duba, prezes DSF Kickboxing Challenge. – Chcemy dać sobie czas do końca roku na wzajemne poznanie. Potem porozmawiamy o przyszłości. Dla nas to był priorytet, żeby najlepszą polską federację kickboxingu wciąż ubierała polska marka odzieżowa. I tak się stało. Wszystkich fanów sportów walki oraz zawodników zapewniam, że nie rozczarują się jakością, która jest na światowym poziomie.

Prezes Symbo Paweł Szopa również wierzy w sukces tego przedsięwzięcia.

– Bardzo się cieszę ze współpracy z DSF Kickboxing Challenge. To najlepsza polska federacja promująca kickboxing. Symbo to marka dla tych, którzy nie boją się wyzwań. To symbioza człowieka i technologii w idealnej równowadze – przekonuje prezes Paweł Szopa. – To krew, pot, łzy i satysfakcja, gdy wiesz, że dałeś z siebie wszystko. Każdą z tych wartości prezentują zawodnicy na galach DSF Kickboxing Challenge. Jestem przekonany, że kickboxing to idealny sport, w którym sprawdzi się nasza marka.

– Symbo to nowa marka odzieży sportowej na polskim rynku, dająca produkt najwyższej jakości. Chcemy budować naszą markę, współpracując z najlepszymi sportowcami. Dla DSF Kickboxing Challenge walczą mistrzowie Polski, Europy czy Świata. Filozofia prezesa Sławomira Duby jest transparentna i bardzo mi się podoba – dodaje Paweł Szopa. – Federacja DSF ma na celu przywrócić należyte miejsce tej formule walki, w której w latach 90-tych Polacy m.in. za sprawą Piotrowskiego, Siegoczyńskiego, Salety, Warchoła czy Rylik, siali postrach na ringach całego świata! Obserwujemy gale DSF i jesteśmy przekonani, że właśnie ta Federacja jest na najlepszej drodze, by tego dokonać. Tak jak prezes Sławomir Duba stawia coraz większe wyzwania przed zawodnikami, tak i marka Symbo podnosi poprzeczkę jeszcze wyżej! Razem pokażmy całemu światu polską siłę i polską jakość! – kończy prezes marki.

źródło: informacja prasowa

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu