KSW 39 w najnowszym wydaniu „Fighters Only”

In Media On
- Updated

Chociaż od gali KSW 39: Colosseum minęło już nieco czasu, samo wydarzenie nadal istnieje i zapewne jeszcze dość długo będzie istniało w medialnej przestrzeni.

Jak informowała organizacja po zakończeniu wydarzenia, komunikacja medialna związana z galą KSW 39: Colosseum ruszyła na poważnie pod koniec grudnia 2016 roku i od tego czasu, do końca maja roku 2017 w mediach powstało blisko 11 tysięcy publikacji związanych z tą galą. Dzięki temu KSW 39 stało się najbardziej medialnym eventem w historii organizacji, a to też przełożyło na sporo ponad 20 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego.

Również media zagraniczne interesowały się największą europejską galą MMA. Jak informowało KSW, prawie 200 dziennikarzy z polskich i zagranicznych mediów było akredytowanych na wydarzenie na PGE Narodowym.

Gala KSW 39 wzbudziła także zainteresowanie największego światowego periodyku poświęconego sportom walki. Magazyn „Fighters Only” w swoim najnowszym wydaniu przygotował obszerny, 4-stronicowy materiał na temat gali, który zatytułował: „Najwspanialsze show na świecie”.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Organizacja FEN wraca do Wrocławia

Po udanej gali FEN 19, która odbyła się 14 października we Wrocławiu, organizacja Fight Exlusive Night kolejny raz odwiedzi

Read More...

Andrzej Fonfara ambasadorem forBET

Andrzej Fonfara, polski pięściarz, który w swojej karierze stoczył 35 zawodowych walk, wygrywając 29 z nich, z czego 17

Read More...

Fight Nights Global myśli o podboju USA

Chociaż Rosyjska organizacja Fight Nights Global działa na rynku od 2010 roku, do tej pory skupiała się na funkcjonowaniu

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu