KSW 39 w najnowszym wydaniu „Fighters Only”

In Media On
- Updated

Chociaż od gali KSW 39: Colosseum minęło już nieco czasu, samo wydarzenie nadal istnieje i zapewne jeszcze dość długo będzie istniało w medialnej przestrzeni.

Jak informowała organizacja po zakończeniu wydarzenia, komunikacja medialna związana z galą KSW 39: Colosseum ruszyła na poważnie pod koniec grudnia 2016 roku i od tego czasu, do końca maja roku 2017 w mediach powstało blisko 11 tysięcy publikacji związanych z tą galą. Dzięki temu KSW 39 stało się najbardziej medialnym eventem w historii organizacji, a to też przełożyło na sporo ponad 20 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego.

Również media zagraniczne interesowały się największą europejską galą MMA. Jak informowało KSW, prawie 200 dziennikarzy z polskich i zagranicznych mediów było akredytowanych na wydarzenie na PGE Narodowym.

Gala KSW 39 wzbudziła także zainteresowanie największego światowego periodyku poświęconego sportom walki. Magazyn „Fighters Only” w swoim najnowszym wydaniu przygotował obszerny, 4-stronicowy materiał na temat gali, który zatytułował: „Najwspanialsze show na świecie”.

 

You may also read!

almma

ALMMA 241 Lądek Zdrój

Amatorska Liga MMA wraca z kolejnym wydarzeniem, które odbędzie się na Dolnym Śląsku. 20 kwietnia 2024 r. zapraszamy do Lądka

Read More...

UFC 300: Pereira vs Hill – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC 300: Pereira

Read More...

Salahdine Parnasse: „Myślę, że hala będzie wypełniona po brzegi”

Salahdine Parnasse. Fot. KSW Salahdine Parnasse, mistrz KSW wagi lekkiej i piórkowej, już 6 kwietnia stanie

Read More...

Leave a reply:

Mobile Sliding Menu