KSW 39 w najnowszym wydaniu „Fighters Only”

In Media On
- Updated

Chociaż od gali KSW 39: Colosseum minęło już nieco czasu, samo wydarzenie nadal istnieje i zapewne jeszcze dość długo będzie istniało w medialnej przestrzeni.

Jak informowała organizacja po zakończeniu wydarzenia, komunikacja medialna związana z galą KSW 39: Colosseum ruszyła na poważnie pod koniec grudnia 2016 roku i od tego czasu, do końca maja roku 2017 w mediach powstało blisko 11 tysięcy publikacji związanych z tą galą. Dzięki temu KSW 39 stało się najbardziej medialnym eventem w historii organizacji, a to też przełożyło na sporo ponad 20 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego.

Również media zagraniczne interesowały się największą europejską galą MMA. Jak informowało KSW, prawie 200 dziennikarzy z polskich i zagranicznych mediów było akredytowanych na wydarzenie na PGE Narodowym.

Gala KSW 39 wzbudziła także zainteresowanie największego światowego periodyku poświęconego sportom walki. Magazyn „Fighters Only” w swoim najnowszym wydaniu przygotował obszerny, 4-stronicowy materiał na temat gali, który zatytułował: „Najwspanialsze show na świecie”.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Ruszyły rozmowy w sprawie połączenia IMMAF i WMMAA

Organizacja International Mixed Martial Arts Federation (IMMAF) poinformowała o rozpoczęciu negocjacji w sprawie połączenia z World Mixed Martial Arts

Read More...

Karolina Owczarz ambasadorką marki Isostar

Na początku listopada media obiegła informacja o tym, że Karolina Owczarz, była pięściarka i dziennikarka Polastu Sport zdecydowała się

Read More...

UFC Fight Night 121 – widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight Night 121. Wydarzenie odbyło się w

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu