KSW 39 w najnowszym wydaniu „Fighters Only”

In Media On
- Updated

Chociaż od gali KSW 39: Colosseum minęło już nieco czasu, samo wydarzenie nadal istnieje i zapewne jeszcze dość długo będzie istniało w medialnej przestrzeni.

Jak informowała organizacja po zakończeniu wydarzenia, komunikacja medialna związana z galą KSW 39: Colosseum ruszyła na poważnie pod koniec grudnia 2016 roku i od tego czasu, do końca maja roku 2017 w mediach powstało blisko 11 tysięcy publikacji związanych z tą galą. Dzięki temu KSW 39 stało się najbardziej medialnym eventem w historii organizacji, a to też przełożyło na sporo ponad 20 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego.

Również media zagraniczne interesowały się największą europejską galą MMA. Jak informowało KSW, prawie 200 dziennikarzy z polskich i zagranicznych mediów było akredytowanych na wydarzenie na PGE Narodowym.

Gala KSW 39 wzbudziła także zainteresowanie największego światowego periodyku poświęconego sportom walki. Magazyn „Fighters Only” w swoim najnowszym wydaniu przygotował obszerny, 4-stronicowy materiał na temat gali, który zatytułował: „Najwspanialsze show na świecie”.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Paige VanZant wyda swoją biografię

Paige VanZant, zawodniczka organizacji UFC, zdecydowała się na wydanie książki.  Będzie to autobiografia młodej fighterki, która pokaże jej drogę

Read More...

KSW z nowym partnerem telewizyjnym w Irlandii

Tuż przed zbliżającą się wielkimi krokami galą KSW 40, do której dojdzie 22 października w Dublinie, organizacja ogłosiła podpisanie

Read More...

Georges St-Pierre inwestuje w e-sport

Georges St-Pierre, pochodzący z Kanady były mistrz organizacji UFC, który już niedługo powróci do oktagonu, by zmierzyć się z

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu