Chociaż od gali KSW 39: Colosseum minęło już nieco czasu, samo wydarzenie nadal istnieje i zapewne jeszcze dość długo będzie istniało w medialnej przestrzeni.
Jak informowała organizacja po zakończeniu wydarzenia, komunikacja medialna związana z galą KSW 39: Colosseum ruszyła na poważnie pod koniec grudnia 2016 roku i od tego czasu, do końca maja roku 2017 w mediach powstało blisko 11 tysięcy publikacji związanych z tą galą. Dzięki temu KSW 39 stało się najbardziej medialnym eventem w historii organizacji, a to też przełożyło na sporo ponad 20 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego.
Również media zagraniczne interesowały się największą europejską galą MMA. Jak informowało KSW, prawie 200 dziennikarzy z polskich i zagranicznych mediów było akredytowanych na wydarzenie na PGE Narodowym.
Gala KSW 39 wzbudziła także zainteresowanie największego światowego periodyku poświęconego sportom walki. Magazyn „Fighters Only” w swoim najnowszym wydaniu przygotował obszerny, 4-stronicowy materiał na temat gali, który zatytułował: „Najwspanialsze show na świecie”.