ONE przedłuża współpracę telewizyjną na Filipinach

In Media, Umowy telewizyjne On
- Updated

ONE Championship przedłuża współpracę telewizyjną na Filipinach ABS-CBN

Działająca na azjatyckim rynku organizacja ONE Championship ogłosiła przedłużenie współpracy z filipińską telewizją ABS-CBN.

Dzięki tej współpracy medialna marka będzie mogła nadawać na żywo wszystkie wydarzenia organizacji i będzie miała dostęp do innych materiałów telewizyjnych przygotowywanych przez ONE.

Obie firmy rozpoczęły współpracę równo rok temu i po udanych dwunastu miesiącach wspólnego działania zapadła decyzja o przedłużeniu umowy.

Chatri Sityodtong, twórca organizacji ONE, cieszy się, że współpraca obu marek kwitnie.

– Z dumą ogłaszam, że organizacja ONE Championship odnowiła partnerstwo z filipińskim gigantem telewizyjnym ABS-CBN, który jest największym nadawcą w tym kraju oraz dociera ze swoim przekazem do milionów widzów na całym świecie. Dla MMA na Filipinach to był niesamowity rok i jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania tego dobrego trendu.

Dino Laurena, szefowa działu sportowego w ABS-CBN, również nie kryje zadowolenia z przedłużenia umowy :

– Dalsze partnerstwo z ONE Championship ma pokazać nasze nieustające wsparcie dla tego sportu i dla widzów z Filipin. Uważamy, że jest to coś więcej niż tylko rozrywka, jest to również inspiracja, sport może bowiem zmienić życie ludzi na lepsze. Z dumą nawiązaliśmy współpracę z największymi organizacją MMA w Azji, dzięki czemu nasi widzowie mogą podziwiać MMA na najwyższym poziomie. Kto wie, może kiedyś jeden z nich stanie się przyszłym mistrzem ONE, tak jak Eduard Folayang i Brandon Vera.

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu