Marka Digel nowym sponsorem Piotra Strusa

In Marketing, Sponsoring On
- Updated
Digel
Marek Paszkowski, prokurent Digel Polska i Piotr Strus.

Piotr Strus, tuż przed swoją kolejną walką, do której dojdzie podczas gali ACB 63 w Ergo Arenie, rozpoczął współpracę z nowym sponsorem. Marka Digel, która będzie wspierać zawodnika, jest międzynarodowym brandem tworzącym innowacyjną i kreatywną modę.

Jak mówi sam zawodnik:

– Jestem dumny i bardzo zadowolony z nawiązanej współpracy z marką Digel. Te rzeczy są najwyższej jakości i po prostu mi się podobają. Z wizyty w sklepie firmowym miałem ochotę zabrać ze sobą wszystko (śmiech)! Liczę na wieloletnią współpracę i od dziś jestem spokojny o to, że na każdej nieco bardziej oficjalnej okazji, będę wyglądał dobrze – od stóp do głów.

Z rozpoczęcia współpracy jest również zadowolony Artur Ostaszewski, menadżer Piotra Strusa.

– Bardzo cieszy fakt, że tak duża, renomowana i międzynarodowa firma wyraziła zainteresowanie zawodnikiem MMA. Piotr jest zachwycony produktami Digel, a przedstawiciele firmy okazali się niesamowicie przyjaznymi osobami, a co najważniejsze również osobami o bardzo szerokich horyzontach. Ta współpraca ma potencjał na długoletnią i przyjacielską relację. Jesteśmy dumni z nowego partnera.

Marka Digel powstała w roku 1939, a w roku 2015 zanotowała obroty na poziomie blisko 98 milionów euro. Firma sprzedaje swoje kolekcje w ponad 40 krajach, a ubrania tej marki są obecne w ponad 3000 sklepów na całym świecie.

 

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

UFC Fight Night 128 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów i oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight

Read More...

Przedstawiciele IMMAF na konwencji SportAccord

Przedstawiciele organizacji International MMA Federation zostali zaproszenie na konwencję SportAccord, która odbywa się właśnie w Bangkoku. Jest to doroczne

Read More...

ESPN i FOX w grze o prawa telewizyjne do gal UFC

W tym roku wygasa umowa dotycząca praw telewizyjnych pomiędzy UFC i grupą Fox, która została podpisana prawie siedem lat temu.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu