Agencja marketingowa Social Tigers, która działa również w świecie mieszanych sztuk walki, rozpoczyna trzeci rok działalności, utrzymując specjalizację w prowadzeniu kampanii content marketingowych i paid social. W związku z urodzinami marki uruchomiona została jej nowa strona internetowa. Agencja zapowiada również publikację darmowego e-booka, który będzie kompendium wiedzy na temat reklamy na Facebooku. Social Tigers jest znane w branży z częstego dzielenia się doświadczeniem i wiedzą o social mediach.
Nowa witryna internetowa agencji www.socialtigers.pl uruchomiona została 11 maja, w dniu drugich urodzin firmy. Jest to kolejny krok na drodze dynamicznego rozwoju działalności agencji, która w swoim portfolio ma dziś kilkadziesiąt marek, jak np. PGNiG Superliga, Dom Maklerski BOŚ, sieć restauracji Mango Vegan czy marka odzieżowa Pit Bull West Coast.
– Core naszej działalności to social media. Namacalne sukcesy, które tam osiągnęliśmy, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła. Dążymy do tego, by naszych Klientów obsługiwać kompleksowo, rękami wykwalifikowanych specjalistów. W Agencji zbudowaliśmy od podstaw dział PR, który już może pochwalić się doskonałymi wynikami. W chwili obecnej wyciągamy pazury również po SEM i foto/video. Klientów o średniej i dużej skali pozyskujemy tymi samymi kanałami, które rekomendujemy współpracującym z nami firmom. Cieszy nas również fakt, że mieliśmy udział w rozwoju co najmniej kilku przedsiębiorstw, które wzrastają dziś razem z nami – mówi Franciszek Georgiew, założyciel agencji Social Tigers.
Fani Social Tigers na Facebooku wiedzą, że specjaliści Agencji regularnie dzielą się tam swoją wiedzą, udzielając bezpłatnych wskazówek w cyklu nazywanym #TigerTip. Teraz osoby zainteresowane prowadzeniem skutecznych działań reklamowych w sieci będą mogły w szybki i prosty sposób odnaleźć wspomniane wskazówki na blogu Agencji, który jest elementem nowej strony internetowej. Oprócz informacji o zespole i świadczonych usługach Agencja dzieli się również swoimi doświadczeniami na podstawie case studies swoich Klientów. Strona ma być nie tylko wizytówką agencji. Będzie regularnie aktualizowana i obok fanpage’a ma stanowić cenne źródło wiedzy dla wszystkich zainteresowanych branżowymi nowinkami.
Pomysłodawca Social Tigers zapowiada też na 1 czerwca publikację darmowego e-booka, który ma być instrukcją stworzenia dobrej reklamy na Facebooku krok po kroku.
– Wierzę, że będzie to najbardziej kompletny materiał z informacjami o czynnikach wpływających na skuteczność kampanii oraz wskazujący najczęstsze pułapki, w które wpadają marki, tworząc kolejne zestawy reklam. W oparciu o doświadczenie i praktykę powstał przewodnik po systemie reklamowym Facebooka, który w przejrzystej formie udostępnimy w czerwcu na naszej stronie internetowej. Treść już jest, czekamy tylko na pierwsze recenzje i gościnne wpisy ważnych nazwisk polskiego marketingu – zdradza Franciszek Georgiew.
źródło: informacja prasowa