„Juras” ze statuetką Tygrysa Social Mediów

In Zawodnicy On
- Updated

Tygrysa Social Mediów

Statuetkę Tygrysa Social Mediów dla zawodnika najbardziej wyróżniającego się w mediach społecznościowych w 2016 roku przyznano po raz pierwszy. Laureatem został Łukasz „Juras” Jurkowski, który m.in. dzięki swojej aktywności w social mediach pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników MMA. Pomysłodawcą nagrody jest agencja Social Tigers.

Statuetką Tygrysa Social Mediów została wręczona w ramach odbywającego się na Stadionie Narodowym Forum MMA. Z prelekcją na temat promocji zawodnika sportów walki w social mediach wystąpił Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers, która w swoim portfolio ma takie marki z branży jak UFC, ACB, Ladies Fight Night, Pit Bull West Coast czy Jakub Mauricz.

– Najbardziej opiniotwórczy blog w polskim MMA, promocja Krwawego Sportu, humor nie do przebicia, autentyczność, silne kanały social media. I powrót ze sportowej emerytury prosto na największą galę w historii polskiego MMA. Nie było innego wyjścia! – uzasadnia wybór laureata Franciszek Georgiew, założyciel i właściciel agencji Social Tigers.

W ramach procesu wybierania laureata nagrody, agencja Social Tigers na swoim profilu na Facebooku przeprowadziła głosowanie. Wśród faworytów wymieniani byli tacy zawodnicy jak Joanna Jędrzejczyk, Borys Mańkowski i Łukasz Jurkowski.

Całą prelekcję nt. promocji zawodnika w social mediach oraz wręczenie nagrody Tygrysa Social Mediów wraz z uzasadnieniem możecie obejrzeć tutaj:

Promocja zawodnika w social mediach – wykład na Forum MMA

Kolejna prelekcja za nami i pierwsza statuetka Tygrysa Social Mediów trafiła do właściciela! Zobaczcie co podczas FORUM MMA – Międzynarodowe Spotkanie Branży na PGE Narodowy o promocji zawodnika w social mediach mówił pomysłodawca i założyciel Social Tigers Franciszek Bazyli Georgiew.Podczas wydarzenia wyróżniliśmy również świetnego zawodnika, komentatora i konferansjera, ale tym razem przede wszystkim tygrysa social mediów Łukasz "Juras" Jurkowski! Dlaczego? Zobaczcie sami 🙂

Opublikowany przez Social Tigers na 25 marca 2017

 

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

Chatri Sityodtong mówcą na Cannes Lions

Jak poinformowała singapurska organizacja One Championship, podczas tegorocznego Cannes Lions International Festival of Creativity, corocznego festiwalu zajmującego się komunikacją

Read More...

Świetne wyniki MMA w telewizyjna wartość sponsoringu

Wartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2017 roku w Polsce wyniosła 4,3 mld złotych. Tak wynika z najnowszego raportu firmy

Read More...

Organizacja IMMAF startuje z własną platformą telewizyjną

Tuż przed zbliżającymi się Otwartymi Mistrzostwami Europy Amatorskiego MMA 2018, organizacja IMMAF ogłosiła, że wydarzenie będzie można śledzić poprzez

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu