„Juras” ze statuetką Tygrysa Social Mediów

In Zawodnicy On
- Updated

Tygrysa Social Mediów

Statuetkę Tygrysa Social Mediów dla zawodnika najbardziej wyróżniającego się w mediach społecznościowych w 2016 roku przyznano po raz pierwszy. Laureatem został Łukasz „Juras” Jurkowski, który m.in. dzięki swojej aktywności w social mediach pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników MMA. Pomysłodawcą nagrody jest agencja Social Tigers.

Statuetką Tygrysa Social Mediów została wręczona w ramach odbywającego się na Stadionie Narodowym Forum MMA. Z prelekcją na temat promocji zawodnika sportów walki w social mediach wystąpił Franciszek Georgiew z agencji Social Tigers, która w swoim portfolio ma takie marki z branży jak UFC, ACB, Ladies Fight Night, Pit Bull West Coast czy Jakub Mauricz.

– Najbardziej opiniotwórczy blog w polskim MMA, promocja Krwawego Sportu, humor nie do przebicia, autentyczność, silne kanały social media. I powrót ze sportowej emerytury prosto na największą galę w historii polskiego MMA. Nie było innego wyjścia! – uzasadnia wybór laureata Franciszek Georgiew, założyciel i właściciel agencji Social Tigers.

W ramach procesu wybierania laureata nagrody, agencja Social Tigers na swoim profilu na Facebooku przeprowadziła głosowanie. Wśród faworytów wymieniani byli tacy zawodnicy jak Joanna Jędrzejczyk, Borys Mańkowski i Łukasz Jurkowski.

Całą prelekcję nt. promocji zawodnika w social mediach oraz wręczenie nagrody Tygrysa Social Mediów wraz z uzasadnieniem możecie obejrzeć tutaj:

Promocja zawodnika w social mediach – wykład na Forum MMA

Kolejna prelekcja za nami i pierwsza statuetka Tygrysa Social Mediów trafiła do właściciela! Zobaczcie co podczas FORUM MMA – Międzynarodowe Spotkanie Branży na PGE Narodowy o promocji zawodnika w social mediach mówił pomysłodawca i założyciel Social Tigers Franciszek Bazyli Georgiew.Podczas wydarzenia wyróżniliśmy również świetnego zawodnika, komentatora i konferansjera, ale tym razem przede wszystkim tygrysa social mediów Łukasz "Juras" Jurkowski! Dlaczego? Zobaczcie sami 🙂

Opublikowany przez Social Tigers na 25 marca 2017

 

 

Zainteresował Cię artykuł?

Udostępnij go znajomym na Facebooku, Twitterze lub w innych kanałach społecznościowych!

Podobne publkacje:

UFC Fight Night 128 – wpływy z biletów, widzowie i bonusy

Organizacja UFC poinformowała o wynikach finansowych sprzedaży biletów i oraz liczbie kibiców, którzy obejrzeli na żywo galę UFC Fight

Read More...

Przedstawiciele IMMAF na konwencji SportAccord

Przedstawiciele organizacji International MMA Federation zostali zaproszenie na konwencję SportAccord, która odbywa się właśnie w Bangkoku. Jest to doroczne

Read More...

ESPN i FOX w grze o prawa telewizyjne do gal UFC

W tym roku wygasa umowa dotycząca praw telewizyjnych pomiędzy UFC i grupą Fox, która została podpisana prawie siedem lat temu.

Read More...

Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.

*

Mobile Sliding Menu