Jeszcze przed historyczną gala UFC w Nowym Jorku wiadomo było, że dla organizacji otworzył się zupełnie nowy rynek pod kątem sponsoring. W rozmowie z serwisem Adweek, Dino Bernacchi, dyrektor marketing w Harley-Davidson mówił:
- To jest wielka sprawa i niesamowity rynek dla nas. Nowy Jork może otworzyć dla naszej marki zupełnie nowe możliwości.
Harley od dawna współpracuje z UFC i zawodnikami tej organizacji. Michael Chiesa, Donald "Cowboy" Cerrone, Paige VanZant czy Daniel Cormier są ambasadorami marki i mają na nią świetny wpły.
- W naszych szeregach mamy zawodników, którzy nie tylko jeżdżą Harleyami, ale są częścią naszej marki. W trakcie trwania naszej współpracy 14% ich fanów zaczęło jeździć Harleyami. Ich fani są niesamowicie aktywni, gdy przygotowujemy wspólne działania promocyjne. Docieramy dzięki temu do setek tysięcy ludzi.
Oczywiście marka Harley-Davidson jako jeden ze sponsorów UFC pojawiła się również w oktagonie podczas historycznej gali w Nowym Jorku. Poza nią w trakcie walk kibicie mogli zobaczyć również stałe i kilka nowych logotypów: MetroPCS, Toyo Tyres, Geico, Budweiser, Qalo, Twinzz.com i IconicFace.com. W centralnej części oktagonu pojawiło się oczywiście logo Monster, a na strojach zawodników Reebok.
mmabiznes.pl
0 komentarzy