Telewizja Polsat zaprezentowała nowe logotypy wszystkich kanałów sportowych Polsatu - flagowego Polsat Sport, a także Polsat Sport Extra, Polsat Sport News oraz kanałów Polsat Sport 2 i 3.

- Zależało nam na stworzeniu nowoczesnego, czystego i funkcjonalnego logotypu, który umożliwiałby nam dalszą rozbudowę i łatwą zmianę w przypadku tworzenia nowych anten, czy kanałów dedykowanych jak ma to miejsce właśnie przy okazji turnieju mistrzowskiego UEFA EURO 2016 we Francji – powiedziała dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.
Projekt nowych logotypów kanałów sportowych grupy Polsat stworzyła międzynarodowa agencja projektowa Luxlotusliner z Monachium, która wcześniej była odpowiedzialna za wizualizację marki i oprawę kanału Polsatu News i „Wydarzeń”. Wprowadzenie nowych logotypów kanałów sportowych grupy Polsat jest pierwszym etapem zmian, które unowocześnią i uatrakcyjnią całą oprawę oferty kanałów sportowych Polsatu.
źródło: Polsat
0 komentarzy