Patronat medialny

22 grudnia 2015


Dwie marki związane z UFC zapowiedziały swoje kampanie promujące galę UFC200, która odbędzie w połowie roku 2016.

Bud Light i Monster Energy planują promocję UFC 200 na początku roku 2016.

Jak informuje  serwis The Sports Business Journal, kampania Monster Energy "Wygraj wycieczkę do UFC 200" promowana będzie w około 45 tysiącach punktów sprzedaży detalicznej, mediach oraz podczas transmisji PPV. Bud Light ze swoją "Drogą do UFC 200" chce trafić do sieci ponad 5 tysięcy sklepów sieci Circle K.

Kampanie mają być wsparte przez byłą mistrzynie UFC Rondę Rousey oraz mistrza Conora McGregor, co może sugerować, że oboje mają wystąpić podczas gali UFC 200.

Warto przy okazji wspomnieć, że ta dwójka będzie również promować najnowszą odsłonę gry EA UFC 2.

fot. UFC
mmabiznes.pl

0 komentarzy