
Joanna Jędrzejczyk, była mistrzyni UFC, ogłosiła rozpoczęcie współpracy z marką XTB działającą na rynkach finansowych i inwestycyjnych.
Wraz z rozpoczęciem współpracy Joanna Jędrzejczyk opublikowała w mediach społecznościowych wideo promujące markę XTB i napisała:
– Nad tą produkcją pracowaliśmy długie dni i jak dla mnie efekt jest naprawdę WOW. Początkowo reklama miała być tylko i wyłącznie internetowa, ale zostałam poszerzona o inne pola eksploatacji. Bo wyszło nam to naprawdę dobrze.
Joanna odniosła się również do swojej nadchodzącej walki z Weili Zhang i napisała:
– Teraz cel jest jeden! Pewnie domyślacie się co jest dla mnie głównym priorytetem. Już od wielu miesięcy przygotowuję się do wielkiego sportowego powrotu.☝🏼 Niech Was nie zmyli moja działalność biznesowa, charytatywna, Social Mediowa czy medialna. Uważam, że jedną z moich mocnych stron jest umiejętność organizacji czasu pracy, czy priorytetyzowanie zadań. Jedni pracują dwie, pięć, osiem, dwanaście albo i jeszcze więcej godzin na dobę. Ja od najmłodszych lat lubiłam zaiwaniać i potrafię to robić w różnych dziedzinach. Cieszę się, że najpierw umiejętnie połączyłam szkołę z treningami, później doszły do tego studia, sukces pozasportowy i dalej staram się to wszystko kontynuować na najwyższym poziomie. A moje przegrane w sporcie nie mają nic z tym wspólnego. Bo każde wyjście do walki jest tak samo obarczone ogromem pracy i poświeceń.
Warto przypomnieć, że marka XTB niedawno została sponsorem strategicznym organizacji KSW.
XTB jest jednym z największych polskich fintechów oferującym aplikację xStation, która zapewnia inwestorom indywidualnym szybki i łatwy dostęp do rynków finansowych z całego świata. Aplikacja daje dostęp do ponad 5 tys. instrumentów finansowych począwszy od akcji spółek z najważniejszych giełd świata, w które można inwestować bez prowizji do 100 tys. euro miesięcznie, poprzez kontrakty CFD na surowce, waluty, indeksy czy kryptowaluty aż po fundusze ETF. XTB działa na 13 rynkach na całym świecie i obsługuje ponad 445 tys. klientów.
0 komentarzy