Patronat medialny

3 sierpnia 2021

Urząd Ochron Konkurencji i Konsumentów poinformował, że dokonał interwencji w sprawach zgłaszanych przez widzów organizacji Fame MMA.

Jak poinformował Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów trafiły do niego sygnały dotyczące nieprawidłowości w dostępie do filmów, muzyki czy programów rozrywkowych oferowanych przez Fame MMA, Tidal, TVN (serwis Player.pl) oraz UPC Polska (UPC na żądnie).

W przypadku marki Fame konsumenci, którzy w ramach usługi pay-per-view wykupili dostęp do gali Fame MMA 9, skarżyli się, że 6 marca br. nie mogli oglądać części tego wydarzenia na żywo. Powodem były problemy techniczne. Po reklamacjach konsumentów spółka Fame MMA udostępniła im darmowy dostęp do nowej gali Hype Powered by Fame MMA, a także zwróciła uiszczoną opłatę lub dała możliwość bezpłatnego dostępu do gali z numerem 10.

Prezes UOKiK w swoim wystąpieniu do spółki zwrócił także uwagę na ewentualne nieprawidłowości związane z reklamacjami. W efekcie spółka zadeklarowała, że rozpatrzy wszystkie – także te, w których brakuje danych umożliwiających identyfikację konsumenta. Takie osoby mogą się skontaktować się ze spółką pod adresem mailowym: help@famemma.tv.

– Jako urząd stale monitorujemy rynek usług medialnych. Rozumiemy, że każdemu może się zdarzyć błąd – w takich sytuacjach poszkodowanym konsumentom należą się jednak adekwatne do sytuacji rekompensaty – mówi Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.

Aktualnie organizacja Fame MMA szykuje się do gali z numerem 11, która ma się odbyć 2 października. Szef Fame zapowiedział również, że na ten rok, poza październikowym wydarzeniem, planuje jeszcze jedną galę, która ma się odbyć w listopadzie. Na razie nie wiadomo czy te wydarzenia zostaną zorganizowane przy udziale publiczności.

źródło: UOKiK

0 komentarzy